>

петък, 1 декември 2017 г.

L’Occitane Christmas Beauty Advent Calendar

Здравейте,

Време да започнем отварянето на приказния коледен календар на Локситан!
През първите 24 дни на декември в този обновяващ се всеки ден пост ще виждате какво се пада ден по ден, след което ще чуете финалното ми мнение и дали съм останал доволен.


Приказен, art и много празничен! Този на Локситан определено грабва погледа и сетивата!
Удобен е - във формата на книга, която се разтваря. Комплектован е прекрасно, окачен с панделка и "нашарен" с невероятни рисунки! Пипнат е до най-малкия детайл! Мисля, че сами може да се убедите за каква красота говорим. Съдържа 24 продукта + 25-та, голяма изненада - ваучер за намаление. Цената му е 99 лв., като продуктите в него са на стойност 165 лв.



Но... стига приказки! Да започваме!

Ден 1
:  Успокояващ сетивата и кожата: душ гел за тяло и вана с аромат на черешов цвят (35 мл.). Съдържа и екстракт от цветето, дошъл от далечен Люберон, Прованс. Ароматът му е красив, естествен и женствен - сякаш сте в градина от цъфтящи череши!


Ден 2: Крем за ръце за суха кожа, обогатен с 20% съдържание на масло от шеа (10 мл.). Има превъзходното ухание, което цялата линия на марката с шеа носи - чисто, кремообразно и млечно-сладко. Ароматизира ръцете превъзходно! Текстурата е богата, гъста и маслена - наподобява точно чисто масло от шеа.


Ден 3: Ексфолиращ сапун за тяло с бадем (пълноразмерен продукт, 50 гр.) Нещо, което ще тествам с голям интерес и смятам да разкажа за него в отделен пост! Съдържа натрошени черупки от бадеми и мисля, че ще се разберат с екземата ми, защото сапунът е на богата, маслена основа, на базата на масло от сладък бадем.


Ден 4: Лосион за тяло с върбинка (30 мл.) Хич не е най-любимия ми аромат на марката, но пък лосиончето е на базата на масло от шеа, гроздово масло, глицерин и слънчогледово масло, с добавени екстракт от върбинка и розмарин. Попива бързо, не е мазно, в същото време е дълбоко подхранващо. 


Ден 5: Крем за ръце с божур (10 мл.) Като го отворих сутринта и видях кремчето, без да погледна помислих, че е с роза и вече го бях отписал Като видях обаче, че е с божур, очите ми светнаха! Страхотен нежен, флорален и дори доза млечен аромат. Има лека розова нотка, но на кожата се усеща само божура, което е супер за хора като мен, които не обичат рози.
Съдържа отново масло от шеа, с добавка от екстракт от божур, кокосово масло и слънчеглодово масло. За разлика от този преди няколко дни, който страшно харесах, този е по-лек, попива бързо и се усеща кадифено.


Ден 6: Балсам за суха и увредена коса (35 мл.) Засега е единствения продукт, който няма да ми влезе в употреба, но пък майка ми е идеалния "кандидат" за продукт за суха коса и бързо си намери собственик.


Ден 7: Ултра богат лосион за тяло (30 мл.) Пореден продукт от любимата ми линия на Локситан! Дано да има още! Този лосион е с 15% масло от шеа,  добавен чист мед и екстракт от невен, заедно с богат микс от още растителни масла - кокосов масло, бадемово масло, ленено масло, слънчогледово масло и др.


Ден 8: Лек крем за лице с 5% масло от шеа (5 мл.)  Вчера ви казах, че се надявам на повече продукти от любимата ми линия и ето, още днес се появи поредния. Този крем вече съм ползвал преди две лета, така че не е нов продукт за мен.  


Ден 9: Шампоан за суха и увредена коса (35 мл.) Голям фен съм на шампоаните на марката, особено този за мазна коса, за който съм писал. Този не съм го пробвал, защото не е за моя тип коса, но от любопитство ще го тествам! 


Ден 10: Сапун с върбинка (25 гр.)


Ден 11: Ултра богат душ-крем с 5% масло от шеа (30 мл.).  Освен маслото от шеа и меки пенители, продуктът съдържа богат микс от масла. 



Ден 12: Крем за ръце с бадем (10 мл.) Видях сметката на предните две кремчета в календара и те се понесоха неочаквано добре от ръцете ми. Добре, че са тези минита, че да разбера, че екземата ми харесва кремовете за ръце на марката и те й понасят. Как не знаех досега... започвам да ги поддържам налични и това е!
Този е с бадем, като е подходящ и за нокти - ще го пробвам още тази вечер!


Ден 13: Захарно кубче за вана (33 гр.) Страшно ми е любопитно да го пробвам - на базата на етерични масла от розмарин, мента и бор е. Очертава се спа, ароматерапевтично преживяване във ваната!


Ден 14: Душ-гел с аромат на цитрус и върбинка (35 мл.) Както вече казах, серията с върбинка е единствената на марката, които не ми допада, но с добавения цитрус уханието се преобразява и е великолепно! Ухае свежо, одобряващо, събуждащо - още с утрешния ми душ след ставане ще бъде тестван! Съдържа сок от грейпфрут, както и лимоново масло - очертава се цитрусова свежест под душа! 


Ден 15: Ултра богат балсам за устни с 10% масло от шеа (3 мл.) Бестселър на марката, който познавам - определено са хубави балсамите им!

 

Ден 16: Парфюмен сапун "Арлезиен" (пълноразмерен продукт, 50 гр.). Втори пълноразмерен продукт в календара! Беше мъка, докато го измъкна - не изглежда така, но е големичък. Серията има превъзходно ухание - виолетки, роза, ирис, бергамот, шафран. Красиво, розово и много женствено ухание! 


Ден 17:  Отпускащ душ-гел за релакс (35 мл.) Много харесвам този душ-гел, който преди време имах! Наситен на много етерични масла, наистина отпуска тяло и сетива. Много "Прованс" дух носи- и ароматно, и като настроение в банята! 



Ден 18: Млечен концентрат за тяло (20 мл.) Също опознат продукт за мен. Не ми е достатъчно хидратиращ, но има стягащо и изглаждащо действие. Текстурата е приятна, но бих го ползвал по-скоро лятото, тъй като е комфортна и неомазнаваща грижа, подходяща за не много суха кожа. 


Ден 19: Млечен сапун за тяло с масло от шеа (25 гр.) Има много приятен аромат! На чисто, на мекота, на ефирност, на мляко! 


Ден 20: Лосион за тяло с черешов цвят (35 мл.) Страхотен! Веднага се "омазах" с него и много ми хареса - много чист и траен аромат, сякаш сте в черешова градина! На сутринта ми завивките ухаеха превъзходно! Богат е лосиона, като има хиляди частички в него. Озарява кожата и е идеален за празниците!

(Забравил съм да го снимам, а вече го преполових..) 

Ден 21: Крем-гел за ръце с върбинка (10 мл.)



Ден 22: Душ-олио с бадем (35 мл.) Невероятен продукт! Не го бях пробвал, но в магазина им наскоро го тествах и го взех! Екземата ми го понася, изобщо чудесен. Ще ви говоря за него повече в отделен пост! 



Ден 23: Крем за крака (10 мл.)


Ден 24: Парфюм (7.5 мл.)



Окончателно мнение: Възхитен съм от календара! Да, нещата са в малък размер, но аз мен ценното е, че открих много нови продукти. Оказа се, че екземата ми понася чудесно продуктите на марката, като купих цели 8! 8 продукта, в следствие на календара и изненадата на българските вносители - ваучер за 20% намаление на един продукт!
За мен календарът оправда очакванията ми, избора на продукти ми хареса, едва няколко са тези, които няма да използвам, като повечето дори свърших вече. Изключителна селекция, която е в крак с вкуса ми и любимите линии нам марката. Ако не познавате марката, предполагам ще е още по-чудесен избор, така че - догодина спокоен заложете на него!
Външен вид, цена, качество на предлаганото - от моя страна: десетка! 
Изобщо не съжалявам, че дадох близо 100 лв. за това "преживяване", защото макар минитата вътре, те ме накараха да оставя още една сериозна трицифрена сума в магазина им - т.е. свършили са си работата! Най-важното е, че съм доволен и с три торби нови продукти в банята!  


Няма коментари:

Публикуване на коментар