>

петък, 22 декември 2017 г.

Rochas Man*

Здравейте,

Това време нa годината е: джинджифилови бисквитки, курабийки, любимото ми панетоне, шоколадов фъдж... Още не съм започнал да ги консумирам, а вече усещам "заплахата" от въглехидратна бомба в  тялото ми! Добре, де, излъгах - започнах! Но така и така ще се прекалява, защо да не добавим към всичко това и чаша топло капучино?! Не, стига толкова калории! Капучиното ще е само за душата и сетивата! Как?  Ами... Rochas Man!


Когато видиш дизайна на бутилката, само от нея може да прецениш, че не говорим за обикновен аромат. Формата и дизайна го предполагат! А Rochas Mаn е всичко друго, но не и обикновен мъжки аромат.
Той е вкусен! Той е кремообразен! Той е наслада за душата! Той те кара да си лаком! Той е.. капучино!

Колкото пъти и да споменавам този аромат, в моето съзнание не изниква нищо друго, освен капучино! Това за мен е Rochas Man. Едно мъжко ухание, което е като "кулинарно" творение.!


Неговото сърце и душа е тази напитка! Той е сякаш току-що приготвена чаша горещо капучино... Е, почти!
В този кремообразен, вкусен и топъл микс се усещат свежа лавандула, която му придава лек крем "Брюле" привкус, но и силна мъжка свежест. Гореща ванилия, която прави композицията приятно сладка, без да е натъртваща или остра. Гурме кафе, което бленднато с ванилията, постепенно образува точно аромата на капучиното. Истински, вкусен аромат - идва ти да отпиеш!  "Cup of coffee" го наричат, но не съм съгласен - като нелюбител на кафето, добре познавам уханието му. Това определено е "Cup of cappuccino", а не обикновено кафе. Да, носи кофеинова, ободряваща нотка, която обаче е маскирана зад сладка, гореща, изгаращя, дори с лек дъх мляко и подправки обвивка.

Носи лека феромонна нотка, която се дължи на топла амбра/кехлибар, която обаче е прегърната от свеж бергамот, който сякаш "потъва" в топлите, вкусни нотки, но успява да придаде от свежестта си. Мъжествен, изтънчен и различен. В уханието може да се усети опит за индивидуалност на носителя му, откъсване от рамките. Доза "fancy"e.
Но трябва да отчета, че въпреки всичко описано, уханието остава свежо - не е аромат, от който да те заболи глава, нито натежава, поне за моя вкус. Чувайки "ванилия", много мъже се стряскат. Спокойно! Преплита по чудесен начин гурме, лакомия си характер и свежи, мъжествени нотки. Носи и леко винтидж, класическо присъствие.

От "питие", той се превръща в лек, ефирен "десерт" за финал - усеща се млечна, чувствена нотка на сандалово дърво, която се комбинира превъзходно с ванилията. Чувствен и емоционален завършек. Пачули и дървесина отместват десертния фокус, заедно с мек мускус, даващ силно мъжествен, но и изтънчен финал.


Това е от ароматите, които са коренно различни на блотер и на кожа. Върху моята кожа той е много гурме, много "вкусен", усещам го буквално като чаша топло капучино, заради което и цялата асоциация в този пост. Върху кожата на баща ми, например, е много по-свеж, много повече бергамот и лавандула се усеща.
Върху мен сякаш е десерт, питие - идва ми да се изям! И обожавам този ефект!
За EDT има чудесна трайност и превъзходен интензитет на моята кожа - усещам го през целия ден, "носи се" с мен, без обаче да ми тежи.

Rochas Man от известно време е спътник в дните ми, когато усещам нуждата да нося подобен тип ухание. А Коледа чука на вратата - при всичките вкусотии, той за мен ще е ароматното ми допълнение! И извън сезона и празниците, а по принцип - Rochas Man е ухание, което си струва поне да пробвате, а ако питате мен - и да имате!

Ще откриете в Douglas/ Beauty Zone, а сега и в комплект с душ-гел, който прави взимането на душ в преживяване, подобно на къпане във вана, пълна с капучино!
(Сега нека и някой преброи колко пъти казах "капучино" в този пост, но резултата сигурно ще е "плюс безкрайност" (∞), така че... )


1 коментар:

  1. Хубаво ревю :) Rochas Man винаги ще е актуален и изкусителен, защото носи баланс и гурме нюанса е точно колкото трябва, така че да не омръзва, дори и при дълго носене.
    Ще ми е интересно мнението ти и за Eisenberg J'ose for men - има го в нашите известни парфюмерии.
    Всели празници и една успешна 2018та желая!

    ОтговорИзтриване