>

събота, 16 юли 2016 г.

Dior Bronze Beautifying Protective Suncare / SPF50

Здравейте!

Завърнал се вече от морската ми почивка, ето ме - с пореден слънчев пост. Покрай дните край морето се сетих, че за малко да забравя едни от миналогодишните ми любимци за придобиване на здравословен тен, а именно - линията Dior Bronze. Пролетта на 2016 тя беше обновена с изцяло нови продукти и формули, за което ще спомена малко по-късно.
За грижата на лицето под горещите слънчеви лъчи на плажа се доверих на крема с фактор 50 от линията.


Тази е "старата" версия. Типична консистенция с вид на мляко, лека и много бързо разнасяща се. Не прави бял или мазен филм и попива бързо. В първите няколко минути след нанасяне се усеща на лицето, като след около 20 минути е попил напълно - няма усещане за тежест, омазняване или лъщящ ефект, а просто мекота.


Новата версия на крема от тази година - Sublime Glow, коятo също тествах е с една идея по-лека и блестяща текстура. Тя се разтапя върху кожата и прилепва на секундата. За мен и двете са еднакво комфортни.

Нещото, което обожавам в линията Dior Bronze и преди, и сега - аромата. Ухае на тропически остров, наситено и приятно. Ухае на тен, на слънце и на.. Моной (или Тиаре) и Kau Pe цветя! Цялото тропическо настроение е пресъздадено от аромата на Моной, характерен за Таити, който вярвам всеки познава - сладък, слънчев и екзотичен, с лека кокосова нотка. Kau Pe пък са емблематичните цветя в Хавай, които носят нотка оттам.
Действа прекрасно на сетивата и наистина създава настроението, че си на Карибите, дори да го носиш в града.


Няколко нещa бяха ключови да избера тази слънцезащита.
Тен комплекс в линията предпазва от слънчево увреждане, усилвайки придобиването на тен, както й неговата устойчивост - прави го по-продължителен и здравословен.
Танозитолът вътре действа като ускорител на производството и синтеза на меланин в дълбочината на кожата. Тенът става по-интензивен ден след ден, удържайки живота му по-дълго.
Защита срещу слънчевите лъчи е подсигурена от фотостабилна бариера, която водоустойчивият крем прави между слънцето и кожата ви.
Едно от основните предимства според мен е добавената защита от свободни радикали - антиоксидантни капсули се борят със свободните радикали и преждевременното стареене, което слънцето предизвиква. Пази и от появата н пигментни петна.
В състава са включени  кокосово масло, масло от гроздови семки (силен антиоксидант), витамин Е, витамин B8, както и екстракти от цветята Моной и Kau Pe.


Върши си работата прекрасно. Предпазва ме, нямам никакви негативни реакции, а алергията ми не се активира, което е показателно дали се справя.
На плажа подновявах редовно върху лицето, въпреки че е водоустойчив - нямах проблеми, не го чувства прекалено тежко. Новата версия обаче определено е по-лека.
За тен не мога да говоря - не се пека, не изгарям, на плажа съм или във водата или под чадъра, така че няма да е обективно. Лицето ми беше предпазено успешно, нямах дори зачервяване.
Ароматът около мен на плажа беше истински тропически рай и много ми се иска такъв парфюм, признавам!
Няма засушаване от слънцето, кожата е хидратирана и мека след плаж. Отмива се лесно с измивен продукт, не оставя филм или лепкаво усещане.
Когато пролетта го ползвах в градски условия, впечатленията ми бяха същите.

Препоръчвам ви да погледнете обновената линия Dior Bronze - грижа за лице, коса и тяло. Ако си търсите продукт за по-бързо придобиване на тен и качествена слънцезащита - определено им обърнете внимание. Цената на крема за лице в новата версия е 67 лв. за 50 мл. (и SPF30 и SPF50).

PR photo

Няма коментари:

Публикуване на коментар