>

понеделник, 23 октомври 2017 г.

WaterWipes / Baby Wipes

Здравейте,

Последната седмица на тематичния месец в блога започва да тече! Все още не мога да повярвам, че се справих с толкова постове, но се надявам да си струва и да съм полезен - а личните ви съобщение много ме радват!
Продължавам с предпоследния пост, посветен на грижата за екземата ми. Тази седмица ще видите два необичайни тематични продукта, с лека препратка към миналата седмица. Днес ще ви покажа бебешките мокри кърпички Water Wipes.
"Мокри кърпички ли? Че какво ревю на мокри кърпички" сигурно се ще се запита някой? Ами специални - ето какви!  Water Wipes са най-добрите мокри кърпички при екзема, като тяхната "специалност" се дължи на уникалната им простота! За какво говоря? Продължавайте да четете!


Знаете, че съм микроб фрийк. Не съм сигурен, че мога (и не искам!) да преброя колко точно пъти на ден мия ръцете си с антибактериален сапун, колко пъти използвам дезинфектанти, антибактериални мокри кърпички навън, когато нямам досег с течаща вода и биоцид, и т.н.
Когато обаче екземата се появи, трябваше да преосмисля всичко и да започна да тествам продукти и биоциди, които да понасят на кожата на ръцете ми и да не "активират" екземата.

Разбира се, намерих си моите продукти, но едно нещо като че ли остана - трябваше да намаля постоянното миене. И по-скоро, постоянното ненужно миене, което допълнително изсушаваше кожата. Под ненужно имам в предвид такова, когато не се налага антибактериален ефект - например, ако се изцапам, ако пипна нещо лепкаво и т.н. Независимо от това обаче, психологически не мога да отида и просто да изплакна с вода ръцете си - ако ще ги мия, трябва да използвам сапун, не мога иначе! Трябваше ми решение и то беше открито от мен съвсем случайно...Вместо да отида и да измия ръцете си в такива лесно решими ''messy" ситуации, успях постоянно да свикна да използвам кърпичките Water Wipes!

За тях разбрах от Ана Сакони, която ги използва за Алесия - третото им дете, което се роди тази година. Не знам за вас, но като "skincare junkie", имам "изкривяването" постоянно да забелязвам козметични продукти на заден план - било то във влогове, в сериали или дори в ситуации в живия живот. Така и забелязах тези кърпички, която тя използва за бебето и за по-големите деца ако се изцапат - така и ми хрумна идеята. Гугълнах кърпичките и няколко минути по-късно вече бяха в списъка ми за пазар!

Ще се зачудите? Защо не обикновени кърпички, защо ни показваш точно тези?
Тук идва тяхната "специална сила" - те са най-чистите кърпички в света. Съдържат единствено вода и капчица почистващ екстракт от грейпфрут. Да, те не съдържат нищо друго, освен 99,9% пречистена вода и 0,01% плодов екстракт, който носи пречистващ ефект. Те не съдържат никакви химикали и изкуствени вещества, които всички други кърпички на пазара съдържат, било то и в минимални количества. Те са най-чистите и подходящи дори за най-деликатната кожа, подходящи за употреба от първия ден на бебето на този свят.

Защо последното е важно? За екземата има много химикали, които потенциално биха могли да я раздразнят, предизвикат, влошат и обострят.  Много и най-различни вещества (най-често ненужни) често се съдържат в мокрите кърпички, затова ми трябваха именно Water Wipеs. Това са единствени кърпички на пазара, които са одобрени от National Eczema Association и Allergy UK. NEA им е дала оценка 5 от 5 - а асоциацията е най-голямата (и важна!) за хората с екзема в Америка и света. Няма други одобрени мокри кърпички в света и никога не е имало от подобни организации - да, толкова специални за Water Wipes и то специални именно в простотата си.


Но стига толкова.. много може да се каже за тях, но да стигнем до същността!

Както казах, използвам ги, когато нямам нужда от измиване със сапун, а просто съм се изцапал, намърсил, надраскал, пипнал нещо лепкаво и т.н. Най-честото, което ми се случва, е да се омажа с шоколад - толкова го обичам, че понякога мога да го намеря по врата и лактите си! Не знам как става, но винаги, когато ям шоколад, после целите ми ръце с в шоколад.  В такива моменти, например, използвам Water Wipes - избърсвам с кърпичката и воала!

Самите кърпички не са прекалено фини и не се разкъсват/разтягат. Материята им е мека и нежна, но и здрава, не се раздробяват. Направени са от 20% биоразградим нетъкан текстил. Големички са и са напоени изключително добре - избърсвайки дланите, те стават мокри и кърпичката остава мокра. Успяват да почистят идеално всичко от ръцете ми, независимо с какво съм се изцапал - дори съм ги ползвал да премахна глинена маска, която е "стегнала" по пръстите ми, докато съм разнасял или пък да премахна дори мастило от химикал, с което съм се надраскал.
Нямат аромат, не оставят лепкав филм и кожата не чувства нищо след употреба. Тя е просто чиста - сякаш сте минали само с вода. Всъщност да, точно с вода сте минали.
Ако се чудите - а няма ли консерванти, не се ли образуват бактерии в подобна среда? В случая "не", защото марката използва специална стерилизационна технология, която прави средата в кърпичките напълно защитена от образуването на бактерии. Това се дължи на йонизация на водната молекула, която учените, създали Water Wipes, извършват.

Разбира се, това са прекрасни кърпички за майки, бебета и цялото семейство, като аз ги ползвам по определен начин, следствие на екземата ми. Те не са насочени само към такава, напротив - идеални са за всички кожи, дори най-чувствителните и реактивни. Имат не едно приложение и дори намаляват риска от контактна екзема при бебета, благодарение на чистотата си. Не са лечение, обаче - те са просто добра, поносима хигиенна грижа.
Лично аз вече не оставам без пакет у нас, а един съдържа 60 кърпички (цена: около 7 лв.), което ги прави за голям човек и много икономични. Пакетът, който купих и отворих последно, имам от около месец - и не, не изсъхват. Защитното фолио се затваря/залепва плътно и много харесвам и опаковането им.


Ако мога да им намеря недостатък, то това ще е по-тясната им разпространеност в България (и не само). Те не могат да се намерят навсякъде и това не ми харесва, защото трябва да ходя специално за тях до някъде (последно отидох до друг квартал, за да ги купя), но поне от марката са направили списък с обекти, който е достъпен онлайн и там може да видите къде в близост до вас се предлагат. Сега виждам, че имат и онлайн магазин с безплатна доставка до куриерски офис, така че ако не ви се разкарва като мен, то това е добра опция.

В заключение - разбирам защо NEA ги е одобрила! Чисти, меки и екземата ми не ги усеща! Одобрявам ги и аз и силно препоръчвам - не съжалявам, че се разкарвам да ги купувам, напротив! Ако това е цената да ползвам нещо, което е чисто, нежно и не води до употребата на кортикостероиди, то нека така да бъде!



Няма коментари:

Публикуване на коментар