>

понеделник, 16 октомври 2017 г.

Bioderma ABCDerm / Mild Cleansing Foaming Gel and Moisturising Mild Milk Care

Здравейте,

Бебешките продукти се оказаха с висока поносимост от страна на кожата и екземата ми. Отдавна установих това, но това лято открих много нови любимци. Определено се откроиха два, които ще ви покажа в днешния пост, част от бебешката седмицата в Eczema Awareness месеца в блога.


Почистващият гел и овлажняващото мляко за тяло от ABCDerm серията на Биодерма открих по абсолютно чиста случайност (от мострички), а те се оказаха истинско бижу!
Серията е създадена с меки продукти за новородени, бебета и деца, като са отлични за деликатна, чувствителна и нежна кожа.


Почистващият гел е нестандартен за мен продукт - знаете, че предпочитаното измивно средство за мен са олиата. Този гел е страшно приятен - ползвам го за тялото, лицето и косата! Чудесен е и в трите си приложения!
Прозрачната гел текстура прави богата пяна, като аз предпочитам да разпеня в дланите преди да нанеса.


Използван върху тялото, измива перфектно, но без да изсушава. Оставя кожата мека, гладка и много приятно ароматизирана.
Измивайки косата, прави я много мека, лесна за ресане и не дразни скалпа - моят е много чувствителен и този гел му понася чудесно.
Постоянно посягам към него и за лице - измива чудесно, не изсушава, премахва натрупаната мръсотия и себум, като е идеален за измиване на зоната около очите, защото е с особена поносимост, не дразни и не щипе. В период, когато имах екзема точно под окото (това е нещо зверски ужасно...), той ми действаше много добре.

Овлажнавящото мляко е подходящо за лице и тяло, като аз използвам само за тялото.
Текстурата му е много богата и разтапящя се. Нужно му е малко време да попие, но е абсолютно великолепно! Екземата ми го обича... или мрази, при положение, че помага на кожата да се отърве от нея и се грижи да не се появи отново?!


Това е вторият продукт, който понася на ръцете ми. Да, два са козметичните продукти към момента, които мога да използвам за ръцете (дланите) и които не предизвикват реакция 24 часа след употреба. Този е един от двата и много го обичам, тъй като голямата опаковка е много икономично и супер за бюджета.
Предпочитам го нанесен вечер, защото е по-богата грижа и така не пречи на обичайната дейност с ръцете.

Върху тялото го ползвам сутрин и/или вечер след душ. Топи се, хидратира и подхранва в дълбочина. Идеално е за идния сезон, като аз изхабих и опаковка през лятото, въпреки богатата текстура - не тежи на кожата.
Предпазва от изсушаване, поддържа кожата в оптимално състояние и държи екземата настрана! Лятото не съм имал нито една остра фаза, откакто ползвам млякото.
Комфортно е, успокоява кожата и е много нежно.


И двата продукта съдържат меки съставки и толерантни формули с физиологично pH, като са разработени в съответствие с "Педиатрична харта за дерматологична сигурност".


Харесах безкрайно много и двата продукта, като млякото вече взех за втори път. Една опаковка от 200 мл. (цена около 17 лв.) ми стига за около месец ежедневна употреба.
Почиствашият гел е малко неудобен за употреба в тази опаковка от 200 мл. с капачка (цена около 13 лв.), като аз предпочитам опаковки с помпи (предлага се обаче и в такава от 1 литър на цена под 30 лв.) Не съм взел голямата още, защото мисля да пробвам почистващия колд крем, защото си мисля, че ще е още по-подходящ за кожата ми.
Определено от двата продукта млякото е must have за мен! Почистващият гел бих взел за да използвам върху лицеро отново в тази опаковка.


Дали препоръчвам? Със сигурност! Достъпни продукти, толерантни формули и ефективност!


Няма коментари:

Публикуване на коментар