>

понеделник, 2 октомври 2017 г.

Eucerin pH5 Skin-Protection Shower Oil

Здравейте,

Ако все още не сте разбрали, в блога започвам тематичен месец по случай Eczema Awareness Month.
И след малката прелюдия на страницата ми по темата - серията постове, посветени на грижата ми за кожата след диагностиирането ми с екземата, започва!
Тази седмица започвам с основна тема - почистване.

Душ-олиата са предпочитано почиствано средство за мен. Защо? Нежни, не изсушават, не нарушават хидролипидния баланс на кожата и не премиват, като са идеални за ежедневна хигиена на суха и склонна към раздразнения кожа  на тялото. Днес ще ви покажа любимото си - на Юсерин от серията pH5 за чувствителна кожа.


Това е най, ама най-любимото ми почистващо олио за тяло! Открих го преди по-малко от година и към момента съм свършил над 5 големи опаковки от него, което прави над 2 литра. Литри изразходен измиващ продукт за тяло! Само този факт говори достатъчно, нали?!

Има голяма (400 мл.) и малка (200 мл.) разфасовка, като аз предпочитам голямата, защото е с помпа, не се разлива, не прави мазало и тази опаковка е по-икономична.
Текстурата на олиото е гъста, течна, маслена и в оранжев цвят.  Има парфюмно ухание в стил "Хамам" - сладък и топъл аромат.
При допир с вода и лек масаж, олиото се превръща в кремообразна и пухкава пяна - това харесвам много в него. Прави чудесна, мека и плътна пяна, въпреки малкото и много нежни пенители, вложени във формулата.


За мен, душ-олиата на пазара имат два недостъка - те често не са олиа, а само имитират такива и често не правят достатъчно хубава пяна.
За първото - най-често се имитира конситенция на олио, а всъщност вътре такива липсват. При това на Юсерин не е така - основната му съставка е соево масло. Ако трябва да опиша формулата на това олио накратко - представлява огромно количество масло с добавени  меки пенители. Малко марки на пазара могат да се похвалят с такава формула.
За второто - често олиата са воднисти, неприятно мазни, не правят пяна и оставят филм. Това на Юсерин изобщо не се държи така - прави хубава пяна, измива добре и кожата се чувства чиста след него!

Помпата след отваряне

Освен масла, съдържа още противозпалителни съставки и обещава грижа за склонната към алергии кожа. Съдържа декспантенол и бизаболол., които успокояват кожата. Казвам последното, защото определено помага - ако имам сърбеж, успява да го успокои. Тушира дискомфорта определено!
Съдържа и подхранващ ланолин.


Лично аз нанасям олиото директно. Много по-икономично е, ако се нанася върху гъба, но за мен така ефектът се губи, а да не говорим, че продукт като гъба в банята ми липсва и за мен тя представлява просто една сбирщина от бактерии.
Разпенвам върху влажната кожа и отмивам - резултатите са почистена, мека и подхранена кожа. Няма мазен филм, кожата е чиста, но въпреки това много мека и овлажнена. Усеща се подхранване и хидратация.  Успява да набави нужните липиди и да възстанови загубите на мазнини след топъл душ.
Освен върху тялото и заради удобната помпа,  ако си миете ръцете постоянно като мен - миенето им с олиото ще ги спаси!


За мен то е идеално за всички и цялото семейство.
Ако не ползвате хидратиращ продукт след баня или сте мързели като мен (вече не мога да си позволя да съм мързел, обаче, екземата си иска постоянна и упорита грижа) - добра опция е, защото ще подхранва кожата ви, без усещане за нещо по тялото ви.
Ако сте бременна - олиото ще предпази от появата на стрии и разтягане на кожата.
Ако имате дете - идеално за бебешка и суха, детска кожа.
Идеално за студа през зимата, идеално и за изпепеляващото слънце през лятото, особено след плаж.
Идеално е и ако имате екзема като мен, а обичате топли и продължителни душове (нейни върли врагове) - така загубените мазнини биват възстановени.
И за финал - ако просто искате добро измиващо средство, което да е нежно и да комбинира грижа - това олио се за вас.


Малка опаковка струва около 15 лв., а голяма - около 20 лв. Препоръчвам на всеки да пробва това олио, защото се оказа моя спасител и продукт, който вярвам, ще се хареса на всеки.
Това олио е неземно хубаво! За мен е най-доброто на пазара - казвам го без капка съмнение и със самочувствието, че съм пробвал почти всички налични на българския пазар!


4 коментара:

  1. Ползвала съм почти всички олиа за къпане на пазара но това е наистина, ама наистина най-уникалното и божествено олио на света. Ползваме го с дъщеря ми и двете с АД вече повече от година и половина и както казва тя "Мамо искам моето олио". Кожата и на двете е мека и добре подхранена, нанасяме го директно върху кожата и се получава един много нежен фин мек резултат :) Обужаваме го :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, някъде правил ли си представяне на продукти за коса?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, на продукти (главно шампоани) на Shiseido, Lush, L'Occitane, L'Oreal Proffesionel... това се сещам за първо четене. Може да ползвате търсачката в блога :)

      Изтриване