>

вторник, 27 юни 2017 г.

Radiant Professional Make Up/Skin care: Gentle Cleansing Foam

Здравейте,

Ако ме четете от много време знаете, че съм огромен фен на пяните за почистване на лице (self-foaming). Лесни и бързи за употреба, приятни за кожата и много удобни. Едно обаче така и не видях в такава пяна за лице - да е толкова добра, че да й поверя да почисти лицето ми вечер. Да, аз винаги предпочитам пяни сутрин, когато имам нужда от по-нежно измиване, докато вечер залагам на друг тип по-агресивен продукт, защото искам всичко насъбрано по лицето и в порите ми от околната среда да изчезне. Така и не откривах пяна, която да е нежна, но  в същото време достатъчно ефективна. Е, нали знаете, в един момент изскоква отнякъде точно това, което си търсите. В моя случай тя изскокна от  Radiant Proffesional.


Вероятно познавате бранда като предлагащ  професионална декоративна козметика, но всъщност, Радиант има и богат асортимент от бяла козметика. Преди доста време в магазина им на пл. "Славейков" видях и взех тяхната нежна измиваща и дегримираща пяна и оттогава съм влюбен.


Какво представлява и какво прави?
Идва в опаковка с дозатор, а самата пяна не е прекалено гъста, нито прекалено водна. Идеална среда! Има много приятен флорален аромат, който обожавам и ми действа прекрасно!
Пяната е подходяща за всички типове кожа, като е изключително нежна, но много ефективна в почистването - би могла да се ползва и за сваляне на грим.


Една-две помпичка са ми напълно достатъчни за лицето и врата - разнася се лесно и бързо, осигурявайки наслада за сетивата, благодарение на прекрасния нежен аромат.
След отмиване кожата се чувства мека, не е изсушена, нито се чувства опъната. Мекота и перфектна чистота - няма следи от слънцезащита и замърсявания по кожата. Последвайки с любимия ми тоник, тампонът, напоен с него, остава абсолютно чист след минаване по лицето.
Много е мека за кожата, въпреки наистина чудесните си почистващи свойства.
Това се дължи на много добре балансираната формула, която съдържа меки пенители, заедно със захарен сироп, който е хранителен за кожата и екстракт от френско грозде, който е богат на много антиоксидантни, действайки освежаващо и избистрящо тена.


Използвам за цялото лице, врата и дори около очите - толкова е нежна. Няма засушаване, само усещане за свежест, мекота и чистота.
Успява да свали и по-тежката ми слънцезащита, което не всеки почистващ продукт може да направи, така че... това говори достатъчно.


Ефективна и много дружелюбна за кожата! Така бих я описал накратко, като в личната ми класация, тази пяна печели първото място! Друга хубава част е цената й.. едва 20 лв. за 150 мл., което е прави добър вариант и за бюджета.


Марката ще намерите освен в споменатия им обект, вече и в новия им магазин в "Парадайс Център" ( а съвсем скоро и в "Сердика" ). При последното си посещение в Парадайс минах, за да си купя поредна опаковка от пяната, а вътре останах приятно изненадан от една от младите дами в екипа на марката, която с голямо желание ми показваше продуктите и ме зариби за една маска, която прави чудеса, ама чудеса с тена и с която скоро сигурно ще се сдобия! Ако имате път - отбийте се и ги разгледайте!
Марката се предлага и не само в представителните им обекти, а се зарежда и в част от търговската мрежа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар