>

сряда, 10 май 2017 г.

Lady Gaga "Fame" EDP

Привет,

Скоро не бях писал "черен пост", но някак си имах нуждата да го направя - с това време навън последните дни, се чувствам мрачно.. Е, намерих перфектното нещо, което да пресъздаде тази тъмнина вътре в мен!

"Fame" е дебютният аромат на Лейди Гага, представен през 2012 г.. Сега, още тук да си кажа - не съм "Little monster" и Гага не е "my queen" (It's Madonna, duh - The Queen!), но... когато нещо е хубаво, аз не мога да кажа обратното.


"Fame" е истинско черно удоволствие. Черна течност, много красива опаковка (най-вече капачка) и стилни "златни мотиви" - лично на мен много ми харесва дизайна и на опаковката, и на бутилката... и смятам, че цветовете са много добре подбрани.


Да оставим външния вид - ароматът перфектно го пресъздава  - черен, изискан, но и топъл.
Той не е построен пирамидално, а по т.н. "push-pull" технология- съставките се смесват заедно, за да се усеща всяка нотка едновременно. Построен е на три акорда - черни, чувствени и леки.

Черният акорд включва отровната беладона и любимия ми тамян. Чувствените акорди са представени от мед, шафран и кайсия. Жасмин и орхидея пък са леките, които символизират женствеността и светлината.


Както казах, всяка нотка може да се усети почти веднага. При мен започва много наситено - усещам силно сладък мед, но с туширана сладост от тамяна и беладоната. Кайсия е нещото, което дава една приятна сочност и свежест, но тя не успява да се изяви много, заради доста по-наситените други нотки. Сладък, топящ се, но и мрачен прилив струи от пулвелизатора - тамянът олекотява от сладостта на меда и дава черна, мистична нотка. Всичко това в комбинация с много наситен шафран, който се усеща почти през цялото време.
Жасмин почти не долавям, а орхидеята се усеща отчетливо, поне върху моята кожа.

Как мога да го опиша? Особен и специфичен аромат - не е типичния евтин парфюм, лансиран от звезда Х. Тук е вложено много творчество, внимание и вкус. Изискана комбинация, добре подбрани нотки и една наистина добра композиция.
Ако мога да го опиша с една дума ще е... МИСТЕРИОЗЕН! Самият аромат носи този дух и такова усещане. Различен е..
Най-интересното при него е, че на много хора им ухае на.. боровинки с мед. Това е много интересна асоциация и макар да няма боровинки в него, мога да се съглася с твърдението, ако ще ви помогне да си го представите. Наистина ухае на купа горски плодове с мед.


Върху моята кожа трае страшно дълго - оставя по кожата ми дори след къпане и залепва. Наскоро си открих шал от миналата година, който бях затрил някъде, не откривах дълго време и мислех, че съм загубил... и все още по него се усещаше, сериозно! Ужасно траен е върху дрехи!

Черният цвят става прозрачен върху кожата, спокойно. Както казва Гага, "It’s black like the soul of fame, but invisible once airborne.".


Най-интересното е, че това е ухание, което буди много дискусии - да, той не е скандален аромат, каквато е самата Гага - не крещи, не вика, напротив - спокоен, мистериозен и чувствен. На пръв поглед "черна душа", но отвътре - "меко, горещо сърце".
Той е винаги различен - не само върху кожите на различните хора, но дори върху моята - в различно време се държи по тотално различен начин.  Заслужава си пробата...

Ще намерите във веригите за селективна козметика и в дрогериите (dm, например). Разфасовките му са 30, 50 и 100 мл., като "най-сладка" е 30-ката, тъй като другите са доста големи и масивни (последната ми опаковка - тази на снимката - е 50 мл.). Цената за 30 мл. е около 50-60 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар