>

събота, 2 април 2016 г.

Lush "Bouncy Bunny" Shower Jelly

Привет!

Вече сме април, пролетта дойде, а това значи, че... идва Великден! А какво по-подходящо от "козметично" посрещане на празника?

Винаги съм харесвал марки, които пускат лимитки и интересни неща за празници. Е, досещате се, че не случайно съм такъв фен на Лъш - винаги успяват да ме изненадат повече от приятно. Днес ще ви покажа едно от великденските им съкровища, а именно - желето за тяло "Bouncy Bunny".


Сега, нека не се впускам в излишни подробности - всички знаете, че съм пристрастен към желетата за бана на марката (а ако не сте разбрали все още, прочетете това и това).
Като тематично желе, това е във формата на великденското зайче. Желирано, сладко и разпльокано зайче, което използвате под душа - е, определено звучи интересно (и откачено, но готино!).


В него е главна съставка бразилското портокалово масло, което има свойството да избистря и тонизира кожата. Самият аромат е точно портокалов, но странно, не така цитрусов. Вместо да се усеща свеж, киселинен, той по-скоро е една идея топъл. Тип "слънчев" аромат, който лично на мен ми напомня на козунаците, които се пекат по Великден с портокалови корички и има точно ухание на портокалово печиво.
Що се отнася до формата, мислех си, че зайчето ще е по-трудно за употреба и ще трябва да го режа - ами не, даже ми е супер удобно. Самата му форма позволява да се захване лесно и съответно да се масажира по тялото под душ. Ако не сте ползвали желета досега е много вероятно зайчето наистина, ама буквално да заподскача из баната ви, а вие да го гоните, затова ако сте "новаци", може да го нарежете на малки парчета и дори замразите във фризера. Както всички желета, прави обилна пяна, а екстрактът от желиращото водорасло оставя кожата меке и гладка. Добавен е също екстракт от гардения, a в основата на композицията стои запарка от люцерна.

Ако харесвате тематични неща, искате да вземете нещо по-интересно за празника, то побързайте, защото лимитираните продукти свършват бързо. Естествено, това не е единствената чуднотия, която може да намерите от великденската колекция. Цената на желето беше 11,90 (90 грама).

Няма коментари:

Публикуване на коментар