>

сряда, 11 юли 2018 г.

L'Erbolario Lemon Hand Cream

Здравейте,

Лятната вълна продължава в блога отново с цитрусов пост! След няколко мои ароматни приказки в предни постове, посветени на парфюми, в чиято същност стоят обичани от мен цитрусови плодове, няма как да минем и без пост за бяла грижа с тяхно съдържание! Точно затова днес ще ви разкажа за крема за ръце с лимон на италианската марка L'Erbolario, която прави своя дебют в блога



Нека споделя малко повече за марката, преди да премина към същността:
Италианският бранд L'Erbolario ( от "erborare" - събиране и изучаване на свойствата на билките в полето) стартира като семейно занимание на семейството на Франко Бергамасчи, основател на L'Erbolario, и съпругата му - Даниела Вила, която е биолог и козметик. Отправна точка за дейността им са били семейни рецепти, изпитани и подобрени чрез експерименти, научни изследвания и дестилация. През 1978 г. това води до откриването на La Premiata Erboristeria Artigiana L'Erbolario, с цел производството на естествена козметика, на растителна основа, която е с доказани резултати и ефективна.
Философията на Erbolariо е да се обединят ценните знания от миналото и безспорните завоевания на бъдещето, традиционната фитотерапия и модерна козметика - точно това, което ме привлича в тях!

Но да се върнем на темата.. Рядко купувам или дори пробвам нови кремове за ръце, различни от доказалите се при мен, заради склонната ми към екзема кожа в зоната и дори изпитвам своеобразен страх, когато пробвам нещо ново, заради сценария да не "събуди звяра" в лицето на екземата ми, което ще доведе до мъки, сърбеж, болка и силни медикаменти.
Когато преди няколко месеца пазарувах в единия от бутиците на L'Erbolario, сред многото мостри, пуснати в торбичката, консултантката беше оставила и такава, с която да пробвам крема за ръце с лимон - нещо, за което се чудих дали изобщо да пробвам.  Е.. Слава Богу, че го направих, когато бях на едно кратко еднодневно пътуване, в което взех мострата с мен! Още щом се върнах отидох да го купя!

Този крем, на база моя минал опит, крещи "детство" - от опаковката, през текстурата, до аромата! В съзнанието ми, той ме връща директно в детските ми години! Нека ви споделя защо...

Кремът идва в PE опаковка, направена от захарно цвекло, която е лека и освен това 100% рециклируема. И докато на нея са изобразени ключовото в самия продукт - лимоните, то на картонената опаковка, в която е поместена тубичката, има изображение, което изпълва душата ми! Изображение, което идеално илюстрира винтидж, традиционния елемент в този продукт и във философията на марката - изобразен е мъж, облечен в дрехи от едно време, който току-що е набрал огромна кошница с пресни лимони, които носи на рамото си, а зад него има огромно лимоново дръвче. У мен това оставя усещането за продължаване на традиция, за дух на времената, за света преди нас.. Красота, която ми навява усещането като че ли за филм от 40-тте, който се развива в долините на Тоскана и показва живота на хората там - италиански привкус и винтидж усещане, в допълнение с природа и много пресни цитруси! Същите, които са добавени в този крем, който неслучайно е наречен "лимонов".


Освен овлажняващи и подхранващи съставки, този крем съдържа чист екстракт от лимон, който е богат на вит. С и има избелващ ефект, особено подходящ за третирани на тъмни петна и стареещи ръце, доставящ мощна анти-ейдж грижа.
В комбинация с база от растителен глицерин, този крем за ръце е идеален за защита на кожата от студ, вятър, изсушаващия ефект на слънцето, твърда вода и препарати, облекчавайки кожата и успокоявайки я, образувайки защитен филм върху нея.
Масло от рапица действа подхранващо, а ако ръцете са увредени, то екстракт от розмарин има лечебно и пречистващо действие.

Цитрусовата феерия не приключва до опаковката и съставките. Ароматът на този крем за ръце е като на етерично масло от лимон -  много цитрусово, приятно сладникаво и ме праща в спомените ми от детството ми, когато се мажех с крема за ръце с лимон на моята баба. Без остра нотка, без киселинност, приятен и етеричен лимонов аромат. Напомня ми не само на крема за ръце на баба, но и на лимоново дръвче в градината й. Това усещане от миналото не е само до аромата...

Тексурата на крема е гъста и бяла, като при разнасяне образува бял филм, който докато масажирате изчезва, а кремът се стапя в кожата. Напомня точно на онези кремове от едно време, които са богати и маслени, като в този обаче си личи модерния подпис на марката, който зачита традициите, но и не се страхува да приложи модерен подход. Текстурата се абсорбира в ръцете изключително (ама изключително) бързо, което го прави в предпочитана грижа за мен през деня, тъй като кремът се усеща като невидима ръкавица - без неприятен силиконов финиш, а само превъзходна мекота, хидратирайки и подхранвайки, но и защитавайки кожата. Ефект на балсам в текстура на ефирен крем, който е идеален за употреба през деня, когато вършим дейности с ръцете си и не искаме да чакаме грижата да попие, не искаме остатъци от пръсти навсякъде, хлъзгавост или неприятно усещане върху ръцете. На всички ни се е случвало да се намажем с крем за ръце, след което да не смеем да пипнем нищо, нали? Тук липсва това чувство - може да продължите с обичайните дейности.


Точно това мисля, че отличава този крем - той наистина защитава кожата, а текстурата му е в пъти по-приятнa от обикновените глицеринови кремове, които често са тежки и лепкави. Идеален е ако си миете често ръцете като мен, ползвате препарати в бита, прекарвате много време навън и сте подложени на изсушаващо слънце/студ/вятър и т.н., той наистина действа като ръкавица, която не усещате, но която ви защитава. Дори след измиване на ръцете през дена не е нужно да подновявам веднага, тъй като мекотата и грижата, с която този крем ви дарява, не изчезва и все още се усеща. Грижата се запазва след измиване с вода и сапун!
Без неприятен филм и попивайки изцяло, този крем омекотява, хидратира и подхранва идеално, защитавайки! Неизменен помощник ми е през деня, а вечер обичам да се доверя на богат, маслен крем - от пролетта ползвам и маската за ръце на марката, с която спя, но за нея.. в друг пост!
Идеален за домакини, чиито ръце са постоянно натоварени с домакинска работа; за хора, работещи с препарати ; за офис работници... изобщо за всички, които искат ефективна и продължителна грижа с едно нанасяне, невидима защита и комфортно усещане без тежест.

Та така.. Една неочаквана среща с този крем, благодарение на винаги милите и прекрасни консултантки в бутиците на L'Erbolario, ме накара някак по случайност да открия този крем за ръце, който определено се превърна в мой фаворит за през деня, който се понася идеално от кожата ми и й доставя нужното. И макар втората опаковка от него да си отива, ще продължа да го ползвам и за в бъдеще, а от сега знам, че зимата ще съм защитен с този крем, което е изключително важно за моите ръце! Винтидж дух, поколенчески традиции, италиански лимони и една превъзходна грижа за ръце.. това е лимоновият крем на L'Erbolario.


Ще откриете него и всички останали продукти на марката в магазините им на "Витошка" и в "България Мол" в София, в избрани аптеки и козметични магазини в цялата страна, както и във фирмените им обекти в Бургас и Варна.
Цената на 75 мл. опаковка от крема, която ми стига за около месец-месец и половина ежедневно ползване, струва 18 лв. в магазините, а онлайн в сайта им всички продукти са на -10% постоянно. Отделно в момента в магазините им крема за ръце го има в промоционален сет с подарък пълноразмерен балсам за устни, какъвто аз си купих последния път, на цената на крема.

Няма коментари:

Публикуване на коментар