>

събота, 24 март 2018 г.

Sisley Paris Black Rose Cream Mask

Здравейте,

Долният текст ми отне година. За добро или за лошо, той е вече ваше достояние. Защо ми отне толкова? Защото любовта не се описва лесно.

Всяко ревю в блога е специално. Никога не пиша за нещо, което не усещам на емоционално и душевно ниво. Всеки продукт, който намира място в блога, е специален. Това е хубавото на това да не комерсиализираш хобито си, защото ти дава шанса да правиш всичко от дъното на сърцето си. Трябва да призная, че понякога има по-специални постове. Защо? Защото понякога безграничната любов не може да се опише с думи. Има такива продукти, за които думите не стигат и просто с такива не може да възпроизведеш любовта си към тях в писмена форма. Онова тупкане в сърцето, онези пеперудки в стомаха... наречете ме луд, но да, има такива продукти, които те разклащат вътрешно! Които толкова обичаш, сякаш имаш емоционални чувства към тях като нещо, което боготвориш...
Е, днес пиша едно много специално ревю, които стои в чернови година, защото просто не мога да намеря думите, с които да ви кажа колко невероятeн е продуктът, на който е посветено то.

Е, вече виждате от заглавието на какво ще е посветен този пост - маската с черна роза на Сисли. Сещате ли се по-популярен, хвален и iconic продукт из селективния козметичен свят? Аз не. Тя е легенда, тя е икона, тя е Светия Граал, тя е Бог-а на бранда, а може би и на селективната козметика изобщо. Маската с черна роза на Сисли е един от най-добрите, да не кажа най-добрия пример за това, че селективната козметика си струва всяка стотинка и че продуктите са наистина създадени като творения на индустрията, които са премислени от-до, ефективни, ефикасни и създадени да работят, благодарение на перфектна селекция на съставки,  идеално създадена формула и щипка лукс за цялостно преживяване. Маската на Сисли е едно от най-добрите доказателства за това, че не плащате само за бранд и за име, а за продукт, който е на такова ниво, на каквото не бихте открили в друг ценови клас или при друг бранд.  Разбира се, не при всички брандове е така и затова обичам Сисли - защото знам, че получавам най-доброто и то си струва! Знам, че е помислено за клиента, знам, че зад бранда стоят идеология и философия, които друг не може да ми предложи.


Защо точно маскатa с черна роза? Защо е легенда? Защото просто е толкова добра, че не може да се опиша. Не, тя не е добра, тя е феноменално добра - толкова, че не мога да я опиша с думи...  Тя е толкова добра, че марката развива линията, както вече ви разказах, пишейки за олиото за лице с черна роза, както и за лансирането на крема за лице с черна роза миналото лято.  Тя е превърната в символ на лукса, на това как трябва да изглежда добрата козметика и как козметичен продукт наистина може да има истински променящ кожата ефект. Невероятно ми е трудно като човек, споделящ не само текст, но и емоции в ревютата си, да пресъздам точно какво чувствам към тази легендарна маска, но... ще опитам!

Какво представлява? Крем-маска, която изтрива следите от умора и възрастта, връщайки младежкия вид на кожата, енергизирайки и доставяйки "мигновена младост". Прочитайки последното не си мислете, че това е продукт, подходящ само за зряла кожа. Не, това е продукт за кожа, която иска мигновено да бъде освежена, енергизирана и съживена! Тя има три фази на действие - подхранва и доставя плъмп ефект ; ревитализира ; хидратира и омекотява.

Идва в тубичка от 60 мл., носеща тъмнолилав цвят, превърнал се в отличителната черта на линията. Самата маска има текстурата на крем - не е прекалено гъста, като текстурата е мека, кремообразна и приятна за нанасяне. В нея може да се усети лека маслена нотка, която се стапя в кожата и доставя онова melt чувство. Има лек, деликатен цвят, който идеално си пасва с аромата. Вкусна роза - не е онова етерично ухание, което познаваме в българските продукти с роза, а вкусно, гурме и много кремообразно ухание на роза. Сякаш ще хапвате десерт с розово сладко... всъщност, кожата ви ще го хапне! Маската е истински десерт с хранителни съставки за нея.

Казвайки последното, какво толкова съдържа? Тя е богата на много активни съставки, като те са специално подбрани - от хранителни съставки, през витамини и чисти екстракти, до мощни масла.
Маслената нотка на маската се дължи на масло от шеа - то е основната съставка във формулата, която прави великолепната, топяща се текстура. То подхранва, възстановява, омекотява и хидратира в дълбочина, предпазвайки я.  Действа като храна за кожата. Но тя не може само да се храни... трябва и да пие! В маската се съдържа екстракт от червена лоза, която е богато на антиоксиданти, полифеноли (ресветрол) и анти-ейдж вещества, имащи мощни противостареещи и освежаващи свойства. Именно съставките, които ще откриете в по-късно приготвеното от плодовете й червено вино. Освен това, екстрактът подобрява микроциркулацията и кръвообращението.
Един от най-ценните витамини за кожата - витамин Е е в огромни количества в маската, следван от успокояващ пантенол (витамин B5). Използваните растителен глицерин (който няма нищо общо с химичния, използван в масовата козметика) и фитосквален омекотяват, хидратират и действат като емолиенти.
Във формулата намират място още много екстракти, растителни извлеци и билки! Ключът на линията и това, откъдето тръгва всичко - черната роза, тук е добавена, в свойството си на бореща се със свободните радикали,  омекотявайки кожата. Добавеният екстракт физалис пък стимукира естественото производство на колаген.
Специално място във формулата намира и билката лопен - тя защитава кожата, имайки антиоксидантни и противовъзпалителни свойства, поддържайки здравия вид на лицетo.
Кафяви водорасли и хлорела, богати на протеини, олигоелементи, витамини и минерали имат детоксикиращо и ревитализиращо действие, подкрепено със силен антиокидантен и подмладяващ ефект.
Добавени са още масло от магнолия, имащо успокояващо за сетивата действие,  както и етерични масла от здравец и роза, като масло от жожоба е финален хидратиращ щрих.

Има селективни брандове, при чиято бяла козметика плащате за име, опаковка и силен аромат. Няма да ги назовавам, но всички се сещаме кои са. Не е случайно, че има брандове, които не присъстват в блога. При Сисли плащате за специално подбрани активни съставки, създадени с внимание формули и едни ефективни крайни продукти, притежаващи философия.
Нужно ли е да ви казвам, че тази маска действа или само описанието на множеството й силно концентрирани съставки вече ви говори за това?! Добре, де, продължаваме!


Как използвам? Нанасям маската два пъти седмично на почистена и мината с тоник кожа. Разнасям сериозно количество от нея, колкото два-три бадема, върху лицето и шията, избягвайки околоочния контур. Тук е много важно да ви кажа - не е случайно това, че маската се препоръчва да се нанася на дебел слой. Ако не го направите, няма да получите търсения ефект - уверих се! Колкото и да е скъпа маската, никога ама никога не пестя от количеството - ако ще си правя маската, то я правя както трябва! Дебел слой, след което изчаквам 15 минути. Ако има остатъци по лицето - бихте могли да минете с памучен тампон и да ги отстраните. При мен това почти никога не се случва и въпреки сериозното количество, което слагам, кожата ми я изяжда и изпива изцяло. Винаги я слагам вечер, като я оставям leavе on за през нощта, без да слагам нищо върху нея. Така най-пълноценно кожата усвоява полезните съставки, а аз се събуждам с невероятен вид, макар той да е налице веднага след слагането й!

И сега най-трудната част за мен.. да ви опиша лицето си след тази маска!
То е свежо, отпочинало и бистро. Тенът е изравнен, като няма следи от умора и лицето сияе, изглежда здраво и отпочинало. Сивкавият вид е снет, заедно с умората, а кожата изглежда като нова. Тя е мека, хидратирана и подхранена, като се чувства обгрижена на макс.
Най-отчетливото от тази маска е plump ефектът - кожата е сякаш пълна с живот и вода, сякаш ще се пръсне. Когато видите тази маска някъде, сетете се за една дума - PLUMP. Plumped skin! Повдигната кожа и контур, чувствата се като плод, пълен със сокове - сочен, свеж и богат на вода. Фините линии от дехидратация са снети, буквално може да видите как линиите са заличени, благодарение на запълващия ефект. Текстурата е подобрена, гладка и много мека, а линии от всякакъв вид са омекотени на вид. Кожата изглежда и се чувства здрава. Чувства се обгрижена. Чувства, че няма нужда от нищо друго - всяка, ВСЯКА нужда, която би могла да има, е удовлетворена. Не се сещам за нещо, което тази маска да не прави! Тя обгрижва всяка нужда на всяка кожа.


Когато я купих за първи път, признавам, купих я, заради Джефри - любим продукт му е. Който ме чете знае, че той е човекът, който ме накара да се приближа до каунтъра на Сисли за първи път. Той е човекът, който ми показа пътя към марката и който ме накара да срещна този уникален и неповторим бранд, създаващ още по-неповторими продукти, които виждате почти ежемесечно в блога. След мен, Джефри запали и Тати Уестбрук, която също полудя по марката и по маската - този човек може да запали всеки! И се радвам, че го прави, защото иначе никога нямаше да открия някои от превъзходните продукти, които открих.
Всяка седмица правя почистваща маска - това е задължително нещо за мен, а аз обожавам почистващи маски за лице! Не мога без да направя поне веднъж седмично такава. Не харесвам хидратиращи, обаче, защото или оставят неприятно усещане върху кожата след това, или ме изпъпчват. Това е единствената маска от подобен тип, която имам. Това говорим много - единствената за мен! Тя е перфектната за мен и нищо не може да я достигне. Нищо друго не прави кожата ми такава, каквато след тази маска А трябва да съм много честен за нещо - първата си опаковка от нея ползвах две седмици всяка вечер, толкова бях изумен от ефекта още след една употреба, че исках да я слагам всеки ден! Всеки ден! Правех го! Е, беше моментна лудост, но бях впечатлен от тази маска. Година след това - аз съм тук, пиша поста за нея и имам пеперудки в стомаха. Защото е уникална, защото е велика, защото няма еквивалент и защото е един от най-добрите продукти за грижа за кожата, които някога съм използвал и ще използвам!

Ако трябва да пробвате един продукт на Сисли, то непременно това трябва е тази маска. Тя неслучайно се е превърнала в икона, легенда и бестселър. Тя е единствен по рода си продукт, без който аз не мога вече да живея! Ако си спомняте, една от "резолюциите" ми през 2018 година, която ви споделих, беше да не оставам без тази маска нито за миг през годината. Това е може би най-често подновявания ми продукт и такъв, който поддържам в постоянна наличност, защото ползвам всяка седмица задължително. Това е и продукта, която ме накара да си казвам - "нямам нужда от това и това, а е по-добре да си взема още един брой от маската". Токова важна стана за мен. И година не намирам думите да ви го опиша.. и вероятно, пак не успявам. Наистина, не мога да ви опиша любовта си към тази маска. Дори на живо да се опитам пред някого, познат или не, приятел или консултант, започвам да преплитам думите си и да не мога да намеря правилните да я опиша. Абе, обичам я!


Легендарната маска с черна роза ще откриете в Дъглас и Бюти зон на цена от 252 лв. за 60 мл. Не се стряскайте - всяка стотинка за нея си струва! Всяка! И сега разбирате ли защо започнах да избирам нея пред трупането на излишни продукти?! Защото тя си заслужава пред всичко!
Една опаковка при редовно ползване (2-3 пъти седмично) и то в богато количество за една употреба, ми стига за около 6 седмици.
От време на време са налични и сетове с миниатюри-подарък на същата цена като маската, както виждате от долната снимка, които са идеални за подарък. В моя случай - подарък от мен за мен, но пак подарък!

Ако искате умората от лицето ви да бъде изтрита... Ако искате кожата ви да сияе и да има свеж, отпочинал и младежки вид...Ако искате кожата ви да е хидратирана и подхранена... Ако искате кожата ви да е plump-ната, сякаш пълна с живот и влага... Ако искате тенът да е изравнен... Ако искате кожата да е мека, пухкава и сякаш кадифена... Ако искате перфектната кожа... Ако искате.. каквото искате и се сетите... маската с черна роза на Сисли е решението. Моето решение! Моята любов! Моят начин да обичам кожата си и да се грижа за нея, дарявайки я с най-доброто! Но май не съм само аз, мислещ така - именно затова на всеки 3 минути в света се продава по бройка от маската!

My heart: shaking. My ass: on fire. My grades: raised. My prayers: answered. Depression: cured. Anxiety: gone. Skin: cleared. Wig: snatched. My life: saved.. Тези популярни Туитър слангове май най-точно описват как ме кара да се чувствам маската! Сега разбирате ли ме?


Няма коментари:

Публикуване на коментар