>

петък, 26 януари 2018 г.

Hugo Boss / Hugo Iced*

Здравейте,

Колко пъти в блога съм ви казвал колко трудно харесвам свежи, спортни аромати?! Колко?! Плюс безкрайност или по-малко?! Както и да е!
Имам signature scent - Wild (Dsquared2). Със сигурност това е запазената ми марка аромат. Ухание, което спокойно мога да нарека мой ароматен подпис. Ухание, с което близките до мен хора ме свързват дори, усещайки го.
Сега нали се сещате колко трудно бих могъл дори да си помисля да го заменя?! Спокойно, не съм го направил, но понякога сериозно се замислям, защото когато нося аромата от този пост, се усещам как свиквам с него и носейки го, си казвам че ухая на "себе си". Случвало ли ви се е? Сякаш е ваш личен аромат, толкова свой и специален го усещате!

Hugo Iced (2017) - един семпъл, но магнетичен мъжки аромат, който ми влезе под кожата. И буквално, защото тя често го "попива", пръскайки я с него,  и преносно - защото проникна в подсъзнанието и сетивата ми.


Връхни нотки ледена мента, сърце от замразен див чай и база от мъжествен ветивер. Простичка, семпла, но опияняваща ледена смес!

Гледате горното и сигурно започвате да си представяте как ухае тази смес. Не, не можете да си представите. Не можете - и аз не можах. Е, направих го, но не "познах" и се изненадах.. приятно!


Ухае кремообразно, свежо и коктейло. За мен ухае на безлкохолен коктейл, който бих си поръчал в 30°C градусoва жега на брега на Черно море. Няма грам, ама грам острота в него, нито алкохолно усещане/нотка. Много мек, кремообразен и ефирен е ароматът. По-мек е дори от любимия ми Light Blue (Eau Intense, дамския), точно в такъв стил е. Представям си го носен на яхта, докато ме вее вятърът. Ох, стига асоциации с лятото и морето - личи ли ми, че вече искам да е топло навън?!

Ухае свежо, ухае хладно, ужае енергично и леко. Едно от най-прекрасните неща е, че кожата ми омекотява самото ухание, а върху мен той се носи толкова меко и приятно, сякаш ароматът идва от дрехите ми, които току-що са изпрани и ухаят на чистота и мекота. Няма агресивност, няма острота, няма грам тежест, грам... На никого не би се натрапил, носи една такава спокойна аура, която се пренася и върху вас. Превъзходен за ежедневието и през светлата част на денонощието - мога да го пръскам облак след облак. Просто го обожавам за всекидневен аромат. Няма да се натрапи нито на хората около вас, нито на вас самите. Виждам го носен в офис, носен вкъщи, носен на тренировка, на кафе с приятели - навсякъде с вас през деня! Идеален за всякаква обстановка и ситуация! Cоциален аромат, бих казал, с който лесно и другите около вас "общуват", без да им се натрапва.
Толкова го обикнах, че като го усетя през деня, знам, че ухая на "себе си", свързвам го с мен самия и знам, че е моят аромат това. Някак съзнанието ми го отчита като мой собствен.


И поглеждайки ледената му същност, това е последното, което очакваш... Но...
Ментата се усеща свежо, но не и пиперливо. Няма типичната пиперлива, ментова нотка, а по-скоро единствено един свеж, леден привкус. Представете си как опитвате стрък мента - в началото усещате лека пиперливост, след което едно охлаждане и свеж, леден дъх. Тук се усеща само охлаждането - сякаш от ментата е изтръгната ледената й същност и инжектирана в Hugo Iced.
Нещото, което прави този аромат толкова кремообразен - дивият чай. Той му дава коктейлната същност, усещането като питие и  този кремооразен привкус, сякаш съставките са забъркани в гладка, хомогенна структура. Много силно усещам чаят - като на листенца, току-що откъснат, свеж и мокър, сякаш навалян от дъжда. Толкова сочен и зелен го усещам.
Моят нос долавя и лек цитрусов привкус -  мека лимонова нотка. Ако си представите аромата като коктейлно питие, както го нарекох, то лимонът е на върха на чашата и се усеща леката цитрусова свежест, едва доловима.


На блотер със сигурност го усещам една идея по-ярък, докато на кожата ми го усещам хладно, кремообразно и меко. Ефирен, свеж и енергизиращ. Залепва за мен.

Признавам си, известно време го мислех за линеен аромат, който не търпи кой знае какво развитие. Да, остава в една права линия през цялото време, като хомогенна ароматна смес е, но накрая на носете му има лека промяна - след като леденият ефект отшумее, се прокрадва лек опушен аромат на ветивер. Земен и дървесен, преплитащ се с остатъчните нотки чай. Придобива малко по-мъжествен привкус.


Свеж, енергичен и лек аромат. Ежедневен, семпъл и невероятно красив върху кожата ми.
Едно от любимия ми неща обаче е, че ако пръсна този аромат от някакво тестерче, без да знам кой е, със сигурност бих казал, че е на Hugo Boss. Носи точно този дух и привкус. Дори пръскайки се, имам чувството че "аха, ей сега ще се появят зелените ябълки от оригиналния Hugo от 1995 г." Личи си марката и тяхната ароматна следа в Hugo Iced. Той наистина е като една замръзнала, опростена и милениал версия на Hugo, според мен.

Опаковката на Hugo Iced е типичната за марката. Идва в изцяло сива бутилка, носеща ярък червен надпис, както и типичната капачка. У нас се предлага в разфасовки от 75 мл. (111 лева) и 125 мл (155 лв.), като ще го откриете във веригите и бутиците за селективна козметика и парфюмерия. При Hugo ароматите на Boss, винаги съветвам да взимате най-голямата опаковка, тъй като са с приятен интензитет, който понася повече пръскане, както и никога не идва "в повече", носейки го. Това страшно харесвам и уважавам в тези аромати на марката, че никога няма да ми натежат, винаги се усещат свежо, чисто и приятно, никога няма острота. Може би затова ги обожавах като тинейджър, а и до днес!

Прелива от свежест, енергичен и приятно разхлаждащ аромат - идеален за ежедневието и зима, и лете! Като свеж, мек  безалкохолен коктейл с много лед! Това е Hugo Iced тоалетната вода за мен! Опитайте и вие!


Няма коментари:

Публикуване на коментар