>

четвъртък, 11 януари 2018 г.

Decleor "Aurabsolu" Intense Glow For Eyes - Dark Circle Corrector

Здравейте,

Какво ще се случи ако комбинирате околоочен крем, хайлайтър и color коректор? Ами... околоочният крем Aurabsolu на Деклеор! Едно от последните ми открития за 2017 година, което ме разтърси!


Когато получих предпразничен (разбирайте първите дни на декември) пакет на Деклеор, в него освен основното съдържание, се съдържаше и една малка мостричка на този околоочен продукт. Има хора, които трупат тестерчета за пътуване (или просто ги трупат и не ги ползват), но аз съм от другите, които действително правят това, за което те са предназначени - тестват ги. Така още тогава реших да го изпробвам във вечерния си ритуал - резултатът беше дзяпналaтa (каква страхотна дума, а?) ми уста, както и следствието от това, което се състоеше в мен самия, отиващ преди обед (!) да си го купя още на следващия ден. Да стана преди обед през уикенда, за да отида да си го купя. Нали може да си представите за какво първо впечатление говорим?

Последните месеци тъмните ми кръгове значително се засилиха и вече са си постоянни, като понякога дори синеят. Неприятно, но сравнено изобщо, моите са си сравнително "меки" и не бият на очи, но личат точно, заради сивеещия ефект, който понякога минава в синьо-лилавата гама.. Макар да си поспивам повече този сезон, сякаш организма ми не отчита този факт. Не очаквам и от околоочен продукт да реши проблема, но Aurabsolu направи нещо на следващо ниво...

Текстурата му е на лек крем, със силен златисто-оранжавеещ отенък, наподобяваш течно злато. Виждат се пигментите, виждат се деликатни блестящи частички, които се стопяват върху кожата, но остават своята ефирна видимост. Нанасяйки върху околоочната зона, на вид е точно, сякаш нанасяте течен хайлайтър - виждате един златен блясък, който с разнасянето се разтапя в кожата. Резултатът от първа употреба е моментален - зоната ви сияе! Умората е изтрита! От сивкавите отенъци нямаше и следя! Погледът ми беше бистър, сияеше и беше отпочинал! Зоната беше блърната!  Сега разбирате ли защо останах с отворена уста?!


Коригира вида на тъмните кръгове, оптично избистря, работи бързо и ефикасно! Сега ще се запитате важен въпрос. Добре, коригиращ коректор, но дълготраен ли е ефекта? Ще отговоря така - не оставяйте пигментите и хайлайт озаряващия ефект да ви подведат. Това не случайно не е коректор, а коригираща грижа. Елементът на грижа е ключов тук! В Aurabsolu ще намерите ободряващ микс от съставки, за които някои марки могат да завиждат яко: невероятно количество витамин С, витамин Е, витамин B3, кофеин, масло от шеа, екстракт от семена на амарант, екстракт от женско биле, екстракт от божур, оранжеви пигменти и други.. Както виждате, кремчето съдържа микс от актиоксиданти, анти-ейдж благинки, хидратиращи елементи,  както и ободряващи, дрениращи, подобряващи кръвообращението съставки.

Ключовото в линията Aurabsolu е нещо, което не споменах. Той е сърцето на линията, основната й отличителна чарта - масло от Жасмин Абсолют. Познат най-вече в ароматния свят и ароматерапията, Деклеор открива невероятни ползи на жасмина за кожата, като влага маслото от него  в цялата линия Aurabsolu, която е специално пригодена за уморена кожа, загубила своята жизненост и сияйност. Тушира умората, а в случая - освежава лишения от сън поглед и го кара да засияе, с помощта на пигментите.
Усеща се и деликатното му ухание, което е едва доловимо, но присъства. В продукта няма добавени парфюми, като има силна поносимост дори от чувствителни очи.


Накратко, това е не само коригиращ продукт, който дава моментален освежаващ и избистрящ ефект, но и една сериозна грижа, подходяща за всяка възраст. Тук е и моментът да кажа, че това НЕ е коректор в смисъла на грим продукт (concealer), който има покривност и ще скрие тъмните ви кръгове. Не! Коректор е (corrector), защото с пигментите в него неутрализира тъмните кръгове, освежава погледа, избистря го, кара го да засияе, сякаш е хайлайтър. Казвам последното, защото на първо четене на мен ми напомни на любимия ми околоочен крем, който е на Шисейдо от Ибуки линията. Той отново е с пигмент (розовеещ), освежава кожата, но няма хайлайт ефекта, който този има. Този буквално кара зоната да засияе, като на дневна светлина могат да се забележат и меките блестящи частички, които карат зоната да свети! Не се притеснявайте - не е силен блясък и е едва забележим само на дневна, слънчева светлина. На изкуствена не си личи. За по-силен озаряващ ефект може да нанесете на два слоя от крема, като той може да се ползва и върху грим, за моментален освежаващ ефект.

Лично аз го ползвам самостоятелно, макар да обичам по-богати, маслени кремове. Текстурата на този е лека, усеща се заглаждащо на кожата, видимо тушира фините линии,  но не носи дълбока хидратация със себе си, а по-скоро нужното, ежедневно количество. Ако не ви е достатъчен, защото имате много суха или по-зряла кожа, добре е да използвате в комбинация с околоочен серум. Както казах, когато тествам нов продукт, винаги го ползвам самостоятелно - за малко повече от месец употреба, зоната не ми се е засушила, нито съм забелязал проблем Тя е гладка, мека, хидратирана и дори в най-студените дни - не съм усетил дискомфорт. Изключително гладко се усеща кожата след него - мека, загладена и сякаш кадифена.


Дали ще изтрие тъмните ви кръгове? Не. Дали ще реши проблема изобщо? Не. Няма козметичен продукт, който да направи предните две. Дали ще помогне във всякакво отношение? Да.
Идеален е ако искате да преборите "лишен от сън" вида на околоочната зона. Ако искате кожата ви да изглежда като бодра сутрешна роса, да сияе като утринна зора, да е отпочинала и да е свежа като току-що откъснато розово листенце, то Деклеор са създали вашия продукт! Спокойно мога да го нарека "мой" и нещо, което смятам, че заслужава силно внимание! Заслужава място в личната ми "стена на славата"! Обожавам го!
На пазара има много продукти, които обещават неща, които не правят. Този не е от тях!

Околоочният коригиращ крем "Aurabsolu" Intense Glow For Eyes идва в тубичка от 15 мл. с гумен апликатор (лично аз предпочитам нанасяне с пръсти), като цената му е страхотна - 76 лв. Силно препоръчвам да му дадете шанс, защото е продукт, който наистина работи за мен!


Няма коментари:

Публикуване на коментар