>

петък, 29 септември 2017 г.

Eisenberg Homme / Calming After-Shave Gel*

Здравейте,

Знаете, че когато става дума за бръснене и автършейв продукти, аз съм особено капризен. И то по-скоро не аз, а кожата ми - кошмар! Сърбеж, зачервявания, обриви... Както казах, кошмар.
С автършейв продуктите винаги съм имал дилема - течните, тип сплаш, са с алкохол, който избягвам, а тези, под формата на грижа, са лепкави, тежки и неприятни. Въпреки, че и от двата типа имам любимци и дори мисля съм писал за такива, това е един от малкото продукти, при които не открих "моя", който да покрие всичките ми критерии.
В днешния пост ще ви покажа един продукт, който не е нито едно от горните и който през изминалия месец ме изненада повече от приятно.

Наскоро ви разказах за лансирането на луксозния бранд "Айзенберг" в България, на който за отрицателно време станах фен. Тяхната мъжка линия се оказа, че крие не едно интересни неща и точно за успокояващия автър-шейв гел от нея ще си говорим!


Идва в типичната сива опаковка за мъжката линия на бранда. Гелът е поместен в 75 мл. тубичка, която има характерна за марката красива капачка.

Самият гел не е прекалено гъст - текстурата му е лека и приятна, с лек зеленикав цвят. Наподобява току-що изстискан сок от алое и като текстура, и като цвят. Има деликатно ухание на ментол - ледено и освежаващо.


Самата текстура се топи върху кожата и попива бързо. Аз нанасям в зоната на брадата и по целата шия. Усеща се приятно хидратиращо и много разхлаждащо - освежава моментално и облекчава дискомфорта. Тушира паренето, сърбежа и дори зачервяването - кожата е моментално успокоена и освежена.
Много е подходящ за чувствителна и реактивна кожа, защото тушира дискомфорта бързо.
Първите секунди след нанасяне се чувства като лека грижа, след което попива изцяло. Няма лепнене, няма тежест и няма неприятен филм - повечето автършейв продукти оставят именно такова усещане при мен. Много ми харесва това, че след като попие, спокойно отгоре мога да нанеса обичайната си грижа, без да се притеснявам от "кир ефект", който традиционните продукти за след бръснене, под формата на грижа, оставят при нанасяне на нещо над тях.


Айзенберг са създали максимално толерантна и нежна за кожата формула. В нея липсва алкохол, като за сметка на това е добавено страхотно количество успокояващ пантенол - именно на него се държи експресния успокояващ ефект. Той е челната съставка във формулата, която пък съдържа още най-различни растителни екстракти, познати с успокояващ и тонизиращ ефект. Такива са екстрактите от обикновен бук, тонизиращ екстракт от черен бъз и успокояваща арника.
Съдържа още млечен протеин, охлаждащ ментол и фосфолипиди. Разбира се, съдържа и три-активният комплекс на Айзенбер, който е патентован и може да се намери само я продуктите на марката.


При редовна употреба кожата ми реагира по-добре на бръснене, не е толкова реактивна, не ми се образуват пъпчици и не се получават враснали косъмчета. Освен, че позволява да се нанесе обикновената грижа върху него, гелът не запушва порите, няма неприятно усещане след употребата му и е толерантентен към чувствителната кожа. В заключение - определено ме впечатли трайно и последния месец е единствения продукт, към който посягам.

Като недостатък мога да отчета цената му от 98 лв., която не е изненадваща, тъй като Айзенберг е символ на лукс и за този ценови диапазон, сумата е напълно в реда на нещата.
Една опаковка (75 мл.) при редовна употреба ще ви стигне за няколко месеца, което го прави и икономичен продукт. Годността след отваряне на продукта е 6 месеца.


Успешната среща с този гел ме накара да погледна и останалите мъжки продукти на марката, за някои от които предстои да четете. Разбира се, все още точа лиги по диамантения серум, който признавам, е най-интересния и желан за мен продукт на марката и който вече тествах върху лице и съм... #crazyinlove. Погледнете го!


Няма коментари:

Публикуване на коментар