>

петък, 11 ноември 2016 г.

Lush / Snow Fairy / Fairy Dust*

Здравейте,

Ако има един коледен аромат, без който да не мога по това време на годината (и имам запас за през всички сезони), то това с две ръце и два крака ще е Snow Fairy на Лъш.
Мисля, че няма човек, който не познава този аромат, но все пак ще се опитам да опиша как го усещам аз.

На какво ухае? Сочни плодове + захарен памук + дъвка = Snow Fairy. Това ураванение мисля най-точно описва композицията. Захарно сладък, като именно тази захаронаст констрастира със сочен плод круша и банан. Ухае подобно на дъвка и прекалената сладост не присъства, благодарение именно на крушата. Тя се усеща сочно, плодов, juicy, сякаш сте я разрязали току що! Банан, череша, дъвка, онзи тути-фрути аромат, примесен със захарен памук . Сладка, празнична и свежа композиция. Ухае на детство и на празник. Обичам в коледната утрин да използвам именно душ-гелът от линията, защото ме залива с положителна енергия и ме връща в детсвото с аромата си. Обичам да го ползвам и през всеки друг сезон, затова когато го пуснат по Коледа, се запасявам за година напред!


Това е любимият ми душ-гел изобщо. Ухае най-сочно от всички неща от серията и прави кожата копринено меко. Розов, с блестяши частички, превръща взимането на душ празник.
Прави обилна и кремообразна пяна, която оставя кожата чиста, мека и уханна.


Тази година опитах conditioner-а за тяло от същата линия. Какво представлява това? Работи на принципа на балсамите за коса, но за тяло. Тип лосион за тяло с измиване е - нанасяте върху мокра кожа, докато сте в банята и отмивате.


За мен е подходящ за по-суха кожа, тъй като е много, много хидратиращ. На мен ми дойде тежък, но кожата ми в момента е много добре хидратирана и очевидно нямам нужда от повече влага.
Има много блестяши частички в него, разнася се лесно и оставя кожата копринено мека и много, много хидратирана. Оставя силно маслено усещане, затова ако не сте фен на такива продукти, първо го пробвайте.


Основата му е от бадемово масло и това се усеща в тестурата, която е подобна на крем за тяло, но доста по-маслена. Съдържа запарка от черешов цвят, масло от жожоба, масло от авокадо, масло от манго и какаово масло. Както виждате, истинска маслена бомба. Такъв е и върху кожата.


Финалът на поста - най-голямата ми изненада, която открих ( благодарение на Ивана от магазина в The Mall) тази година - Fairy Dust пудра за тяло с аромата на линията Snow Fairy.
Представлява парфюмна пудра, която ароматизира кожата ви през целия ден. Подобна е на талк за тяло, нанася се върху суха кожа на цялото тяло (или върху завивките у вас, например).
Остава кожата ухаеща на Snow Fairy през целия ден - така ароматът може да е навсякъде с вас, по всяко време на годината.

Има много, много бласък в нея - нанесен върху кожата, той пада бързо, въпреки това е красив и се опитах да го хвана на снимка (трудна работа). Много празнична е и идеална за сезона. Блясъкът и ефектът на талк е страхотен й през горешите летни нощи - пробвайте.


Пудрата не изсушава кожата, но не е и грижа -  само ароматизира, Ароматът е една идея по-сладък, сочността на крушата ми се губи, но е все така прекрасен.

Всичко това ще откриете самостоятелно или в подаръчни комплекти в магазините на Лъш. Единственото, което липсва в колекцията Snow Fairy ми е парфюмът от серията, за съжаление тук го няма...

Няма коментари:

Публикуване на коментар