>

четвъртък, 18 август 2016 г.

Astera Icer Whitening Eucalypt*

Здравейте!

Вероятно повечето от вас са гледали хитовата анимация "Frozen" - та дори и аз съм (но имах ли избор срещу 3 годишeн toddler ... ). Ако мога да асоциирам името "Frozen" с нещо, то определено ще бъде с Astera Icer. Да, вече сте се хванали за главата от асоциацията ми, но почакайте. Същото ледено усещане, невероятна свежест и невероятен евкалиптов дъх - това е избелващата версия на пастата Astera Icer с евкалипт. Дъхът ви след нея наподобява способностите на кралица Елза от филмчето - може да замрази всичко! #асоциацияonpoint #nailedit


Astera Icer линията беше лансирана през 2015 година от познатите на всички Астера. Тя включва няколко пасти, които освен специфичното си избелващо действие, включват комплекс, който неутрализира лошия дъх. Цинково съединени неутрализира молекулите на лошия дъх, докато почистващия комплекс премахва натрупванията от плака, петната и избелва зъбите без агресивни частици. 92% от хората, които са я използвали в потребителския тест на "Noema",  споделят, че чувстват духа си по-свеж. Аз не съм съгласен - бих казал, че след употребата й, чувствам духа си ЛЕДЕНО свеж, а не просто по-свеж.


Пастата идва в стандартна тубичка, има гел текстура с малки микрогранули. Пени се обилно и оставя зъбите някак скърцащо чисти. Просто скърцат! Никога не съм усещал зъбите си до такава степен чисти. Това си личи най-вече при плаката, тъй като особено вечер мога да забележа как всяко натрупване просто бива премахнато. Разбира се, ако вече имате натрупан зъбен камък, ви трябва професионално почистване, но за предотвратяване на наличието на нов и образуването на петна/оцветявания, тази паста е върха! Ако търсите наистина добро почистване, което може да усетите и да видите разликата с преди, това е вашата паста.
Зъболекарят ми преди време ме пита и ми се скара, че пастата ми, която използвах тогава не съдържаше флуорид - изглежда това си личи, тъй като ми се беше образувал кариес. Плюс на тази паста е, че го съдържа, така че включва всичко, което може да искате от продукт за устна хигиена. Бих я определил като глобална грижа, дори стяга венците със своето леден усещане.
Що се отнася до избелването, силното почистващо действие работи при оцветяване/петна и може да се забележи разлика, но не очаквайте чудеса. Избелването е до степен, че просто премахва натрупванията и зъбите изглеждат по-бели и сияйни.


Стигаме до темата със свежия дъх. Леденото усещане и чудесното освежаване се дължат на евкалипта. Ако не знаете какъв вкус има точно той, няма да използвам "Frozen" за асоциация пак, а нещо, което всички познавате - дъвките Airwaves. Всички сме дъвкали от тях поне веднъж в живота си, нали? Ароматът и вкуса на пастата са абсолютен клонинг на дъвките - силен, леден и еквалиптов. Лют, но не в обичайното значение, а по-скоро ледено-лют - това се дължи на добавения ментол. Интересно е, защото е spicy, но в същото време не оставя онова изгарящо чувство, а точно ледено смразяващо усещане, което о-б-о-ж-а-в-а-м! В същото време развива сладост, която се усеща след измиване. Да, самата паста е сладка!
Всичко това се отнася до показаната от мен версия, която е с евкалипт. Ако не сте фенове на този вкус, линията предлага вариант с джинджифил (също страхотен!) и такъв с мента.

При следващото хапване на сладолед, не
забравяйте измиването с Astera Icer след това
Пастата се превърна в мой фаворит, а ниската й цена от около 3 лв. е повод вече да купих другите, както и още една с евкалипт, която определено си остава мой фаворит. Дали препоръчвам - с две ръце и с 32 чисти зъба!

2 коментара:

  1. Оооо, непременно ще я пробвам тази паста. Благодаря, че сподели. Звучи страхотно. :)

    ОтговорИзтриване