Здравейте,
Говори ли ви нещо 11 Faubourg St. Honore? Това е иконичен адрес в Париж. Франция. На него няма да откриете дворец, имение или къща на знаменитост. Ще откриете Къщата на красотата - едно красиво място, даряващо я на клиенти и до днес, чиято история започва преди векове. Преди това окупирано от човека, правещ перуките на Мария Антоанета, това място през 1951 г. ще създаде една нова страница от козметичната история..
Тогава две сестри - Роузи и Мария Карита, които обичат свободата, решават да революционизират даряването на красота в един доминиран от мъжете свят.
Сестрите Каритa, както ги наричат хората, са привидно различни - едната с тъмна, другата със светла коса. Едната по-висока, другата по-ниска. Но ги свързвало, че и двете били силни и с нюха на съвременни бизнесдами във време, в което жена да има свой собствен бизнес, да работи и да изкарва пари е било мираж.
Идващи от семейство със семеен фризьорски салон, който открили сред бягството им в Париж от войната, те винаги разбирали красотата по различен начин, докосвайки се всекидневно до нея. Нямали избор, освен да са фризьори и да продължат семейния бизнес.. но те искали нещо повече. По онова време прическата била символ на красота и женствеността не само в Европа, но и в САЩ, а тези две сестри дълбоко вярвали, че жените и мъжете изпускали още нещо - грижата за кожата. "Има лице под косата ти, което също трябва да гледаш в огледалото" била иконична фраза, споделяна от Роузи и Мария. И те направили това гледане по един модерен за тогавашното време начин..
И ако Елизабет Арден била пионер в САЩ, превърнала червеното червило в символ на женствеността и създавайки в салона си първи по рода си продукти (водоустойчива спирала, сенки за очи, тристепенна грижа за кожата, травъл сайз опаковки и т.н.), Роузи и Мария Карита послали пътя на френската козметика, създавайки нещо ново: освен, че били първите фризьорки в света, взимащи предвид чертите на лицето за постигането на подходяща прическа (или избор на перука), те създали нещо много по-голямо: глобалната концепция за грижа, включваща грижа за косата, кожата на лицето и кожата на тялото. Тази концепция по-късно ще превърне собствената им марка и в една от първите в света, достигнали международния пазар, както и давайки ни неотделното мислене на грижата за косата, лицето и тялото днес.
През 1945 година, сестрите Карита създали първия си собствен салон на 5 rue du Faubourg St Honoré в Париж. Твърди към своя персонал и никога правещи комплименти, те ги обучавали на най-добрите процедури и отношение към клиента, което ноу-хау по-късно ще се предава и до днес. Неконвенционални техники, само най-добрите партньори и служители, и доволните клиенти довели до успеха на техния салон, който по-късно през 1951 г. се преместил надолу по същата улицата на №11 (номерът не бил избран случайно - било точно половината от щастливото чило на Мария - 22), създавайки Къщата на красотата на Карита, в която някои от най-големите френски и чуждестранни имена (актриси, певци, политици, знаменитости..) намерили своето щастие, докоснати от процедурите на сестрите.
Мария и Роузи вярвали, че "няма грозни жени, а само такива, които живеят сив живот".. и се опитвали да го правят цветен.
В грижата за кожата обаче те постигнали един необичаен успех: били застъпници на галеновите препарати в грижата за кожата. Какво е това ще се запитате? Галеновите препарати във фармацевтиката са онези, които комбинират активни съставки, често смесвани от самите фармацевти, които смесени една с друга образуват готовия препарат или лекарство. Този процес на смесване именно превръща активната съставка в готов за употреба продукт!
В грижата за кожата сестрите Роузи и Мария вярвали, че смесвайки наука, технология и ботанически съставки, по този начин козметичния продукт прониква още по-дълбоко в кожната сърцевина. Преоткривайки идеята за трансмисионните вещества, те без да искат ще създадат красота на бъдещето, използвайки интелигентността на ръцете и науката, въвеждайки специални технологии и машини (ултразвук, LED..) в терапиите си за по-добро усвояване, които били като машина на времето по онова време: нещо, в което и днес козметичната марка е пионер. Не просто терапии и грижа, а такива, които дават дългосрочни резултати, високоефективни са и проникват дълбоко в кожата.
Марката Carita, създадена през 1970 година и кръстена на двете сестри, запазва и до днес винаги модерна технология, сякаш отвъд този свят и галенови формули, по-ефикасни от другите, правещи възможно терапиите им да са по-ефективни и високотехнологични. Козметика позната с експертни и технически формули, както и специални ритуали и терапии в салоните им, включващи 70% експертни движения с ръце и 30% използване на напреднала енергийна технология, които се учат от предаденото от сестрите ноу-хау и до днес, запазени в техното училище за козметици, създадено след успеха на салона им. Това училище е родило много таланти, включително Франсоа Нарс, създател на NARS и Теди де Гунзбург, създател на By Terry.
Чрез улището, салоните и марката, наследството на сестрите Карита е запазено и до днес. Предпочитани от френските буржоази и елит през 50тте, грижейки се за визията и на мъжете, и на жените, Роузи и Мария запазват това наследство в една луксозна премиум марка, която успяватда видят как цъфти, макар и за кратко преди да си отидат от този свят. Този бранд става пионер в козметиката, грима и грижата за коса, покорил света в края на миналия век след присъединането си към Shiseido (а после и към L'Oreal Luxe), а днес макар позабравен остава все така модерен за времето си. Иммено затова исках да ви представя идея за подарък с техни продукти, които да ви докоснат до магията на салона в Париж, марката и визията за грижа на сестрите: представям ви коледният сет Neomorphose.
Идващ в красива, изискана и луксозна кутия, той улавя изцяло духа на Къщата на красотата на Карита.. и не, не защото е нейно умалено копие. В съдържанието си, този празничен сет съдържа върховния богат изпълващ крем La Creme Néomorphose, който е емблема на марката.
La Creme Néomorphose е експертна грижа за всички типове бръчки, която изпълва и коригира, тонизира, дава свежест и сияние на кожата. Той улавя всичко, което е Carita - използването на наука и модерни биотехнологии, сензорното усещане от текстурите, безвременния лукс и дори любовта на марката към енергията на светлината, която се пречупва по красивата, отразителна опаковка, подобна на скъпоценен камък.
Текстурата на La Creme Néomorphose е магична. В типично парижански шик, тя е пухкава и топяща се, но в същото време богата и пищна. Деликатният й, чист аромат не наподобява на силно парфюмираните френски марки, а сензорното усещане от нея върху кожата е като при масаж. Тя се топи върху лицето, обгръщайки кожата в деликатен кадифен воал от грижа.
В основата на формулата на марката стои базата от масло от карите, което й дава пухкавия вид, но и мощенм подхранващ ефект. Комбиниран с хидратанта-масло, лек като вода, който е сквалана, тази комбинация дава мощен подхранващ и хидратиращ ефект, но с леко усещане върху лицето без тежест.
В основата на борбата с 3-те типа бръчки (фини линии, мимически и по-дълбоки бръчки), които крема третира, стоят растителните екстракти, добити и смесени чрез наука и специална биотехнология. Соево масло, оризови нутрапептиди и чисти протеини от соя имат мощни противостареещи, засилващи производството на колаген и еластин свойства, които предпазват от преждевременната поява на бръчки, но и третират вече наличните. Два вида хиалуронова киселина изпълва, действа като филър и задържа влагата в клеките, а екстракт от лечебно многодишно зелено растение поддържа кожата здрава. В комбинация с тонизиращ аденозин, отразяващ светлината и смекчаващ вида на бръчките боров нитрид, подобряващ еластичността и често използван в продукти за коса силанетриол, както и омекотяващ екстракт от слънчоглед, La Creme Néomorphose дава съвършен вид на кожата.
Употребата на La Creme Néomorphose е като истински ритуал! Магичната му текстура се стапя в кожата, доставяйки върховна наслада. Хидратирана, изпълнена и подхранена е тя след него, обгърната в деликатен воал от мекота, който я прави мека като на бебе на пипане. Plump чувство, сякаш лицето ще се пръсне от влага, подсилва запълващия ефект на крема, който при бръчки е осезаем при редовна употреба със съветваните от марката спиралувидни движения, смекчавайки вида им. Озарена, сияйна и тонизирана, тя е готова за деня.. или вечерта. когато да попие ценните протеини и хранителни съставки вътре, способни да стигнат по-дълбоко в дермата, заради специалните формулировки на марката!
Кремът осигурява глобална анти-ейдж грижа и покрива нуждите както на старееща, така и на по-зряла, вече с изразени бръчки кожа, подхранвайки, хидратирайки и тонизирайки, давайки блясък.
В комбинация с легендарния почистващ млечен лосион La Lotion Nacrée (50 мл.) за лице, богат на сквалан и глицерин, както и с La Masque Biologique ревитализиращата крем маска (15 мл.), богата на масло от авокадо и подмладяващ витамин А, идеална за нощно ползване, този магичен коледен сет (242 лв.) е празнична френска приказка, която да подарите на себе си или любима жена, облечена в лукс и история.
Наследството на Роузи и Мария е живо и можем да се потопим в магията му не само във Франция! Козметиката на Carita ще откриете екслузивно в избрани обекти на Douglas и Beautyzone (Park Center, Paradise Center, Mall of Sofia, Serdika Center, Mall Plovdiv) и онлайн.
Няма коментари:
Публикуване на коментар