>

събота, 23 февруари 2019 г.

Lancôme Tonique Confort Re-Hydrating Comforting Toner with Acacia Honey

Здравейте,

След като Dior спряха от производство любимия ми с години тоник за лице, с месеци не можех да открие "моя" продукт, който да го замести. Тоникът е изключително важна стъпка в моята рутина и намирането на добър такъв е нещо, което ми отне години, а сега се наложи да търся нов... Да, има много продукти, които харесвам или съм ползвал, но дупката, която създаде спирането на любимия ми тоник за суха кожа на Dior, който наричах "Светия Граал" в тониците,  зееше месеци. И така до декември.

Когато опитах маската и скраба на Lancôme, за които ви разказах наскоро, аз преоткрих и марката, което ме накара да си купя да пробвам още техни продукти. Един от тях - тоник. И то какъв само...В този пост ще ви разкажа моята приказка за Lancôme Tonique Confort - рехидратиращия комфортен тоник за суха кожа с акациев мед. Съкровище в бутилка, на което години наред не съм обръщал внимание и съм подминавал в Douglas/Beatyzone, a това е било огромна грешка! Защо?! Ще разберете!


Първо нека споделя защо е толкова важен за мен тоникът като тип козметичен продукт и защо смятам, че без добър подобен лосион и най-добрата грижа след това се обезсмисля.
Всички знаем, че тонизиращите лосиони имат две основни функции - да възвърнат нормалното pH на кожата, което се нарушава след измиване, както и да отстранят последните остатъци от замърсявания, останали дори след почистване. Първото е важно, защото ако балансът на кожата е нарушен, тя няма да може да поеме грижата пълноценно, а второто - защото кой иска да нанесе серума или крема си върху лице, което не е идеално почистено?!

И все пак и двете неща могат да се постигнат и без употребата на тоник.. възвръщането на нормалното pH се случва и естествено (10-15 мин. след почистване трябва да се изчака, преди да се нанесе грижа, ако НЕ се използва тоник) и добрият почистващ продукт (или употребата на мицеларна вода преди измиване) може да осигури идеално чиста кожа, НО.. за едно нещо тоникът е ключов и незаменим. Стъпка, която никога не бих пропуснал, точно заради едно му свойство!

Третата задача на тоника и може би най-ключова по мое мнение е това, че той омекотява кожата. Колкото и странно да ви звучи - да, това е най-важната му функция. Защо? Защото по този начин грижата, която нанасяте отгоре, ще се усвои по-добре. Омекотявайки горният слой на кожата, тоникът подпомага проникването не само на продуктите, но и на активните съставки по-дълбоко, което респективно засилва ефектите и ползите от тях. Колкото по-мека е кожата, толкова по-лесно и добре се усвоява грижата. Точно заради това от един добър тоник, който не съдържа алкохол и който се използва всекидневно в ритуала ви, зависи цялата ви рутина. Сега разбирате защо за мен това е номер едно по важност продукт, нали?! Затова и спирането на любимия ме вкара в няколкомесечна криза, от която един розов и кремообразен лосион, идващ от Париж, ме извади!


Какво представлява Tonique Confort?
Рехидратиращ, омекотяващ и почистващ лицето, Tonique Confort на Lancôme идва в продълговата тубичка с капачка на винт, която е компактна и подходяща дори за пътуване. Още виждайки я може да забележите че това не е типичния тоник, който представлява бистра, водна течност. Розовият лосион-тоник за суха кожа на Lancôme има кремообразна, млечна и гъста, подобна на нектар текстура. Усещаща се като кадифен лосион, тя се стапя върху кожата без да оставя лепкав филм и да запушва порите, мощно хидратирайки и омекотявайки.

Какво съдържа Tonique Confort? 
Формулиран на базата на чист акациев мед и без алкохол, Tonique Confort има пречистващо, хидратиращо и омекотяващо действие. Маслото от сладък бадем в него подхранва сухата кожа и насища с липиди, глицерин - омекотява, вит. Е действа като мощен антиоксидант, а хиалуронова киселина подпомага задържането на водата в клетките и изпълва фините линии. Екстракт от мая действа балансиращо на pH-то и подпомагащо сухата кожа, естествени захари "захранват", а пречистващи соли се грижат лицето да остане чисто.


Как използвам Tonique Confort? 
Използвам сутрин и вечер Tonique Confort, като го правя по два различни начини.
Освен като класически тоник, нанесен с памучен тампон, този може да се нанася и директно с помощта на дланите, подобно на хидратиращ лосион за лице.

Сутрин, след като съм почистил лицето,  между двете длани втривам количество колкото монета от 50 ст. от Tonique Confort, след което нанасям директно върху лицето и шията с масажни и потупващи движения.  Ефектът е събудена, мека и хидратирана кожа, готова за новия ден! Лицето се изпълва, а моменталното усещане за комфорт е на лице(то), туширайки сухота, опъване и зачервяване. Без тежест или филм, той се усеща изключително подхранващо, омекотявящо и хидратиращо - като лека, кремообразна грижа. Лицето е готово за следващата стъпка!

Вечер след почистване пък нанасям същото количество от тоника върху памучен тампон, след което с негова помощ обтривам лицето. Така успявам да почистя остатъците от замърсявания, които остават върху памучния тампон, а гъстия лосион вместо да попие в тампона, се изпива от лицето, което се усеща чисто, меко и хидратирано след употреба, без "мръсно" усещане.

Тоникът има деликатен кремообразен аромат, напомнящ на винтидж френски крем, носейки усещането за парижки шик и класическа грижа от миналия век. Има нещо носталгично в това ухание, което сякаш мислено ме праща в салоните за красота през 60тте...


Защо толкова харесах Tonique Confort? 
Това е идеалният тоник за моята суха кожа! Не съм очаквал, че тоник с кремообразна текстура ще ми хареса, просто защото виждайки я бих очаквал, че ще ми тежи, лепне или ще кара лицето ми да не се чувства чисто. Но не.. не просто не се случва, а този тоник осигурява както всичките предимства на тонизиращ лосион, така и мощна кремообразнна грижа, която връща комфорта в сухата кожа, омекотява, дълбоко рехидратира и подхранва, оставяйки лицето  да се чувства свежо и обгрижено. Богат, пищен и комфортен, носещ класическа нотка от козметологията през миналия век, сякащ връщаш ме назад във времето, когато точно такъв тип грижа се цени.

Удоволствие е да го ползваш, удоволствие е да е върху лицето и е истинско удоволствие, че му дадох шанс и го открих, защото е феноменален продукт. Почиства, хидратира, омекотява, подхранва и се грижи за сухата кожа със своите съставки, а млечната, кремообразна текстура е наслада за сетивата за хора като мен, които обичат по-подхранващи и плътни формули.
Просто идеалният post-cleanse продукт, който още дълго, дълго, дълго време вярвам ще част от рутината ми, тъй като откакто го купих, няма ден, в който да не съм го ползвал. Очертава се вечна любов...  ако не го спрат. Lancôme, да не сте посмели! Сериозно!

Имайте предвид, че заради текстурата си, тоникът е много икономичен - аз изразходвам по около 50 мл. на месец при всекидневна употреба, което значи, че малка опаковка стига за около три-четири месеца, което за човек, чиято кожа "изяжда" буквално продукти за седмици, това е постижение и смятам за голям плюс. Любимия ми тоник на Диор, например, стигаше за двойно по-малко, така че това е последният плюс, който споделям, преди да кажа, че ако търсите феноменален тоник и кожата ви е по-суха - не се чудете. Това е!


Tonique Confort рехидратиращият комфортен тоник за суха кожа с акациев мед ще откриете в Douglas, Beautyzone и бутиците, които предлагат марката у нас. Цената за опаковка от 200 мл., която платих, е 59 лв,, като е налична и голяма туба от 400 мл. на цена от 80 лв., която излиза по-изгодна. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар