>

четвъртък, 20 юли 2017 г.

Sisley Paris Floral Spray Mist / Eau Florale

Здравейте,

Когато преди повече от месец присъствах на събитие на Сисли, за което ви разказах, успях на дълго и на широко да поговоря с прекрасната Франсоаз Каден, която беше специалния гост на марката от Франция. Говорихме много, за много и различни неща, но разбира се, cе спряхме и на най-важното - грижата за кожата и продуктите на Сисли. Тя не се поколеба да ме разпита надълго и нашироко за кожата ми, да ми направи консултация и да ми препоръча продукти на марката, които смята, че са подходящи за мен и ще ми харесат.
Едно от нещата, което ми препоръча, след като й казах колко обичам тонизиращите им продукти, беше флоралният спрей за лице, който аз не бях пробвал. Толкова ми и трябваше на мен, за да купя нещо - познавате ме! Още на следващия ден отидох и го купих без да се замисля... оказа се страхотно решение!

Eau Florale представлява освежаващ и хидратиращ спрей, който може да се ползва по няколко различни начина. Той освежава и овлажнява кожата - по всяко време и навсякъде! Той е не просто микс от води, а грижа за кожата - освен овлажняване, носи на кожата моментален релакс, успокоява и я пробужда.


Сутрин може да пръскате като тоник или просто за освежаване след почистване - по този начин, мъглата от спрея ще събуди кожата ви, тонизирайки и омекотявайки я, подготвяйки я за последващата грижа. Употребата му не свършва до там - може да го използвате и след нанасянето на грима си, в ролята му на фиксиращ спрей. Да, от марката обещават той да задържи грима ви на мястото му, запечатвайки го и пречейки той да се размаже през деня или дори да се вреже във фините линии. Това го прави идеално решение през лятото, когaто в тези жеги си трябва нещо допълнително.

Споменавайки жеги, спреят е идеален за плаж - моментално освежава и охлажда. Разбира се, може да го ползвате всеки ден, в градски условия, навсякъде - просто пръскате и получавате моментална доза хидратация и свежест! Кожата ви ще ви е благодарна!

Във вечерния ви ритуал, Eau Florale ще отпусне кожата ви (и сетивата!), помагайки и пълноценно да си почине. Една от съставките в спрея се грижи да отпусне кожата, да снеме напрежението и да й осигури релакс! Ако пък решите да го нанесете с памучен тампон като тоник, ще помогне да премахнете последните остатъци от грим/замърсявания.


Спрей дюзата произвежда ефирна мъгла от продукта, която е достатъчно "голяма и обширна", за да може само с няколко секундно пръскане да разпредели течността равномерно по лицето. Мъглата успява да обхване цялото лице, което го прави икономичен и много лесен за употреба, без да има нужда да движите флакона или да пръскате няколко пъти.
Облакът е подобен на тези от термалните води, обаче тук се усеща грижа и луксозен финиш. Освен да освежи, успява и да хидратира и омекоти. Ако решите да разнесете с пръсти спрея, ще го усетите точно като грижа.
Накратко, превъзходна мъгла прави, това много харесвам - ефирна и чувстваща се приятно както по време на пръскане, така и след попиване.
Определено е грижа, а не просто спрей.

Цялата магия на флоралния спрей не се дължи на самата спрей-помпа. Всички чудесии са дело на състава!

Eau Florale е направен от няколко ключови съставки в много високи концентрации - вода от хамамелис (успокоява и отпуска кожата, стягайки порите), флорална вода от портокалови цветчета (освежава, събужда и тонизира, насищайки кожата с витамини и антиоксиданти), розова вода (успокоява и овлажнява) и вода от метличина (отпуска, снема умората и подпухването, тонизира сивкавия тен и има силно успокояващо и противовъзпалително действие).

Освен този микс от подбрани флорални води със специално действие, в продукта е добавен и вечният ми фармацевтичен любимец - хлорхексидин Той действа антибактериално и има пречистващо действие: ако имате пъпчици/ранички/възпаления по кожата, ще направи чудеса!

Идеален е за всяка възраст и всеки тип кожа.


Лично аз харесвам да пръскам спрея като тоник сутрин и вечер - искам кожата ми да изпие всяка полезна съставка, затова и предпочитам тази употреба.

Ароматът му е много силен и флорален - в началото се усеща лека нотка роза, след което тя е изместена от много силен дъх на метличина. Много наситен, траен и интензивен като етерично масло. Не случайно от марката обещават и ефект върху сетивата ви - този аромат не ги оставя безразлични. Добре е първо да го усети, преди да се решите на покупка - не е за всеки.
Освежава приятно - не просто с аромата си, но и видимо кожата е освежена. Особено е приятно да се ползва в жегите! За секунди!
Кожата се чувства мека и хидратирана, дори с доза plumping ефект. Определено е по-добра грижа от гроздовата вода на Caudalie, затова и този спрей я измества в личната ми класация!

Идва в картонена опаковка, а самият продукт е в 125 мл.-тров спрей-флакон. Количеството не е много, но мъглата, която флаконът прави, го кара да се разпределя равномерно и не е нужно дълго пръскане, както казах. Т.е. икономичен е.
Използван в ролята му на тонизиращ/освежаващ/овлажняващ спрей, от марката препоръчват той да се пръска на разстояние 15-20 см, а като фиксиращ грима спрей - 30-35 см. Разбира се, аз не спазвам тези указания (#badboy), но те са само препоръчителни.


Като минус мога да изтъкна единствено цената му, която е 163 лв. и за спрей за лице изглежда много, но повярвайте - заслужава си! Вече купих втора опаковка и ще си пазя един за през зимата, когато ще го пробвам как ще се справи в зимни условия - ако мине и този тест, ще е перфектния спрей!

Мултифункционален, с прекрасни за кожата ви съставки и ефективен - какво друго да кажа?! При следващо ходене до оторизиран обект, предлагащ марката, пробвайте го върху лицето си и ще ми повярвате!
Не забравяйте, че продуктите на Sisley могат да се открият само в избрани обекти-дилъри на марката. В България ще откриете в парфюмерии beauty zone и Douglas.

Няма коментари:

Публикуване на коментар