>

неделя, 5 юни 2016 г.

Lush Event / Children's Day Party + Sunscreen Line Launch

Здравейте!

Миналата седмица ви споделих, че присъствах на събитието на Лъш България по повод Деня на детето в Сердика Център.


Марката беше организирала правенето на бомбички за вана и пенливи блокчета, които посетители и децата можеха да направят й да отнесат със себе си. Доста творчески, с доза креативност, беше  интересно да видиш как легендарните им бомбички се правят пред теб, дори съставките им.




Имаше здравословни нещица за хапване за децата (и подаръци!), вода, пяна, забавление и... невероятните аромати на Лъш в действие, в компанията на лъчезарната Ани от марката, която поднесе полезни съвети и ни разказа интересни неща около бранда, съставките и направата на самите продуктите!




Другото важно нещо, заради което бях поканен, беше лансирането на новата им слънцезащитна линия . Имаше доста интересни неща, ще видите от снимките, но нещото, което най-много ме впечатли беше слънцезащита на прах, която признавам си, е най-удобното нещо, което съм виждал. Използва се лесно, бързо, не лепне и няма мазане - поръсваш и готово. Но ще оставя подробностите за пост по темата, тъй като "нещото" заслужава нужното внимание!




Имаше доста интересни неща, които забелязах ( и не бях досега ) - гореща златна маска за ръце, серията "Aliens And Monsters" и някои нови, мноооого готини и откачени сапуни.





Няма да ви занимавам с излишни обяснения, само ще кажа да очаквате повече включвания около новите им неща в блога! Както винаги, Лъш не изневеряват на креативността и откачено-готините си, свежи идеи, които ако ме четете знаете, че адмирирам ( и като всеки почитател на бранда съм пристрастен ) !



Няма коментари:

Публикуване на коментар