>

вторник, 14 юни 2016 г.

L'Occitane Cedrat After-Shave Cream Gel*

Здравейте!

Споменавал съм ви, че винаги съм страдал от проблема, че не успявам да си намеря свестен афтър-шейв продукт. Повечето с флуидни или кремообразни формули, които осигуряват й грижа, винаги запушват порите ми или карат кожата ми да реагира негативно. Идват ми тежки, лепкави, неприятни... общо взето никога не съм харесвал дори мисълта да приближа такива продукти до лицето си.
Но, както винаги, в един момент откриваш това, което търсиш или поне такова, което е наистина добро - няма да ви изненада й марката... L'Occitane с техния крем-гел за след бръснене за нормална/комбинирана кожа от серията "Седра", определено ме изненадаха повече от приятно!


Идва в два размера (30 и 75 мл.), като аз предпочитам по-малкия, тъй като е страшно удобен за път и не заема никакво място. Тубичката е подобна на тези на кремовете им за ръце, малка, удобна и преносима.
Текстурата е точно гел-крем, разнася се лесно и попива за секунди. Не оставя нито лепкаво, нито мазно усещане - най-важното за мен. Няма и онзи силиконов ефект, заради който масово тези продукти започнаха да се ползват като база за грим. Страшно комфортен е за хора като мен, които обичат продукти, които да не се усещат и да попиват веднага. Въпреки това оставя кожата загладена, тя е мека и хидратирана. Не ми запушва порите, нито дразни, освен това забелязах, че предодвратява врастналите косъмчета. Абсолютно е всичко, което търся в една такава грижа. Няма опъване, няма сърбеж, няма раздразнение - само мека и гладка кожа, без усещане за тежест или лепкавост.
Нанасям малко количество върху определените участъци на лицето и шията, като продукт колкото грахово зърно е достатъчно. Леката гел текстура се разнася бързо и оптимално върху зоните. Много е икономичен - 30 мл. ще ми стигнат за поне 3/4+ месеца. 


Ароматът на серията е най-любимото ми - нежен, но въпреки това траен и се усеща много след нанасяне. Лек, цитрусов и мъжки аромат, Седрата е вид сладък лимон и това се усеща в аромата - не е  остър, нито кисел, напротив, приятно топъл, но повече от свеж. Дървесно ухание, лека нотка индийско орехче, джинджифил и кашмир също могат да се усетят в ароматната Cedrat линия на марката. 
В съставът няма алкохол, но за сметка на това има антибактериални съставки, които без да изсушават ще се погрижат да почистят кожата ви и да предпазят от инфекции, сред които цинков глюконат. Масло и екстракт от сладък лимон, витамин Е и слънчогледово масло са някои от екстрактите в продукта. Царевичното нишесте в него има матиращо действие, а магнезиевата сол, която е вложена енергизира и отпуска кожата (освен това, тази магнезиева сол се използва и в добавки, тъй като има свойството да прониква в кожата и съответно да дава на организма така нужния ни магнезий). Добавен е й бисаболол, който е силно успокояваща съставка, освен това убиваща бактерии и действаща противовъзпалително. 

Останах очарован от крем-гелът за след бръснене и горещо мога да препоръчам ако имате същата непоносимост към този вид продукти като моята. Цената за 30 мл. е 22 лв. (за 75 мл. - 50 лв.) и смятам, че си струва. В предвид икономичността му, цената е нормална, а усещането, което получавате е всичко, което съм искал от такъв продукт. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар