>

петък, 7 април 2017 г.

Gucci Guilty Absolute* / EDP

Привет,

Е, дойде моментът да ви разкажа за опознаването ми с парфюма Guilty Absolute на Гучи, за чието лансиране и повече подробности за история му ви разказах тук.
Какво се случи между мен и него?! Продължавайте да четете!


Идва в семпла и изчистена стъклена опаковка, а течността на самата течност е кафеникаво-оранжавееща. Цветът и на парфюма, и на картонената опаковка перфектно пресъздават ароматните нотки - дървесни.

Ароматът е с линейна структура - какво значи това? Той не се развива по време на носене. Ляга, заспива и остава като татуировка върху кожата,


Две неща могат да се усетят веднага - кожа и дървесина. Кожата е изключително наситена, подплатена с опушена дървесина - самият аромат е опушен и дори една идея солен. Освен опушената дървесина, в него има и кипарис, който дава лека пикантна нотка, която го допълва чудесно. Има и три вида масла от пачули, които моят нос просто не усеща, но за сметка на това отчетливо може да се усети ветивер.
Гучи патентоват две молекули, вложени в Guilty Absolute, така че държите не просто аромат, а творение на изкуството и модерната наука! Акордите на тези молекули не са срещани досега в природата и са много редки - държите нещо единствено по рода си, което няма как да срещнете другаде и в друг парфюм.
Самият аромат е сух - няма сочност в него. Опушеността и солеността му са характеристиките, които мисля го описват най-добре.


Наистина Guilty Absolute остава същия и не се променя - нотките могат да се усетят заедно по едно и също време. Съчетанието е като дърво, обвито в кожа "Гучи".
Необичаен аромат е - наистина! Трябва да се пробва....

Как бих го описал метафорично?! Ухае на лукс, на сила и влияние. Наистина мога да усетя и видя мъжа на Гучи през него. Според мен, той е реализирал се в професията си и е на най-високото стъпало от живота си, знаещ какво иска и как да го получи. Дори леко арогантен и високомерен на пръв поглед, но отвътре топъл и "пикантен" - точно като аромата.
Представям си го стоящ чудесно върху директор, CEO, президент на компания...
За мен е аромат на успелия мъж.


За мен това не е аромат, с който да се напръскаш и да отидеш до магазина или на фитнес - не казвам, че не става за ежедневието, а че аз бих предпочел да го нося за определен повод или в офиса. Не е от тези аромати, които са за "навсякъде" - смятам, че според собствения си вкус, всеки ще намери "своите места", на които да го носи.

Според мен е по-подходящ за носене вечер - както казах, необичаен е и макар да го разносвах и денем, и нощем, второто е по-доброто за моя вкус. Просто за през деня аз бих избрал друг тип ухание.


Недостатъци?
Kапачката. Просто трябва по-рязко дръпване, а мен винаги ме е страх да дърпам силно капачки на парфюми  ( нормалните хора се страхуват от паяци, мишки, насекоми... а аз от силно дърпане на капачки на парфюми.. ех....).


Дали препоръчвам? Силно! За мен е много интересен, необичаен и не-масов аромат..
Това не е аромат, който би носил всеки - за мен това е уханието на уверените хора, които няма да се страхуват през него да изразят себе си,. Той лъха сила, увереност, доза оправдана арогантност и... лукс.  С "две думи", за мен е уханието на успелия и уверен мъж.

Ще намерите във веригите за селективна козметика, а цената за 50 мл. е 149 лв. (по-изгодно излизат 90 мл. за 197 лв. ) ...


Няма коментари:

Публикуване на коментар