>

неделя, 13 март 2022 г.

N°1 de Chanel / Red Camellia Revitalizing Serum & Red Camellia Revitalizing Cream

Здравейте,

Внимание: този пост ще съдържа сериозни твърдения. Точно толкова сериозни, колкото Chanel са били, когато са създавали N°1 de Chanel: най-новата им цялостна гама за грижа за кожата.

N°1 de Chanel беше едно от нещата, които очаквах с такова нетърпение, каквото не съм имал за скорошно лансиране. А дори не съм най-големият почитател на Chanel!
Защо? От името, което само по себе си представлява силна заявка, до формулите, които бях проучил още преди продуктите да се лансират. Бях сигурен, че искам лицето ми да се "къпе" в N°1 de Chanel. И това се случи още в първия ден на февруари, когато гамата беше лансирана у нас в Pretty Shop.


Но малко предистория... 

Експертизата в култивирането на цветя и използването им в продуктите на марката е една от силите на Chanel за последните 100 години - както в парфюмерията, така и в грижата за кожата. 

Повече от 20 години Chanel прилага едни и същи производствени правила към своите продукти за грижа за кожата, основаващи се върху научни изследвания върху цветята, извършвани в четирите отворени лаборатории за целта на марката, разположени в различни климатични зони из планетата. Използвайки иновативни земеделски практики и агроекологичен подход, тези лаборатории са пример за устойчивост, заради насочесотта си към околната среда и запазването на биоразнообразието в нея, защото без Chanel, някои от видовете цветя, отглеждани в градините на марката, може би вече щяха да са история с темпото, с което изчезват видовете на планетата ни, ударена от последиците на индустриализацията, климатичните промени и урбанизацията. 

Едно от ключовите места за марката се намира във френското селце Гожак: разположено между зелени хълмове в сърцето на Югозападна Франция, там от 1998 г. Chanel водят проект, съсредоточен върху любимото цвете на самата Коко Шанел - камелията. Заедно с Жан Тоби, световноизвестен специалист по камелииите, там в китна ботаническа градина чрез симбиотични и екологични практики се отглеждат над 2000 сорта камелии, събирани от целия свят. Култивирани от самия Тоби и учени, именно там е една от отворените лаборатории, където да се правят фитоанализи на тези ценни цветя, както и център, в който да бъде извличано най-доброто от тях веднага след откъсване и да бъде използвано по-късно в грижата за кожата на марката. 

Следствие именно на градините и лабораторията в с. Гожак, Chanel стигат до откритието на свойствата на червената камелия - "царският" вид Camellia japonica, кръстен така в средата на миналия век, заради императорската й красота. Този красив сорт камелия се отличава с наситения си червен цвят, липсата на аромат и с това, че нито дъждът, нито студът оказват и най-малък ефект върху венчелистчета на растението. Но не само това - в сърцевината на цвета на червената камелия, учените на Chanel открили нещо, невиждано от тях в друга от хиледите изследвани камелии досега: протокатехуева киселина /мощен антиоксидант/, която има свойството да защитава жизнеността на кожата - една от първите "жертви" на стареенето. 

Резултатите, получени с екстракта от червена камелия,показали, че тя поддържа жизнеността на кожата, като по този начин й позволява да остане здрава, красива и млада за по-дълъг период от време. Именно това откритие в сърцето на цвета от "царската" камелия води до създаването на N°1 de Chanel: ново поколение грижа за кожата против стареене, която запазва вида и жизнеността на кожата, третирайки първия етап от нейното стареене (оттам и името).


Също както силата на червената камелия идва от природата, така е и при 
N°1 de Chanel: във формулите от гамата се съдържат над 97% съставки от естествен произход, близо 76% от които - деривати от камелия, извлечени от цветовете й, семената й, стъблата й и др. с идеята да бъде оползотворено всичко в процеса на екстракция, изцяло в идеята на една кръгова, екологична продукция на нещата, в която отпадния продукт и негативното въздействите върху околната среда са сведени до минимум. Защото N°1 de Chanel е една модерна, екологична гама продукти - не само чрез формулите си, производствения цикъл, отглеждането на съставките и т.н., но и дори през опаковките, които са с намалено тегло, използвани са рециклируеми материали, стъкло и някои позволяват refill-ване. Без целуфан, без хартиени брошурки, изработени с екологично мастило: N°1 е от - до премислена да бъде максимално жадяща към околната среда. 

N°1 de Chanel въздейства върху образуванието на бръчки, еластичността, видът на порите, комфорта на кожата и жизнеността: т.е. това е една глобална грижа, която третира както първите признаци на стареене, свързани с отпускане, загуба на тонус, фини линии, по-малка еластично и др., така и се грижи за баланса на кожата, за вида на порите, за нивата на влага и др. 

Но стигаме до най-важното? Какво съдържа  N°1 de Chanel?
Не си спомням откога от марката не са имали толкова силно и мащабно лансиране, защото 
 N°1 de Chanel съдържа всичко, за което можете да се сетите: един пълен ритуал грижа за кожата, допълнен с ароматни продукти и дори грим. 

За мен звездите в 
 N°1 de Chanel са основно две и именно тях купих в деня, в който те "удариха" родна земя: Red Camellia Revitalizing Serum и Red Camellia Revitalizing Cream. 


Red Camellia Revitalizing Serum идва в червена стъклена опаковка с пипета, която е на "автопилот": не се налага да дозирате, изтискване или правите каквото й да е: иновативната й технология прави така, че още щом отворите серума и я развъртите, тя диспенсира нужното количество серум, което след натискане върху "знака" на Chanel (върху пипетата) сте готови да изсипете в дланта си и нежно да масажирате в лицето. Нито в повече, нито по-малко: идеално количество серум, което да се стопи върху лицето ви! 

Да, топене - така се усеща красиво ухаещата на цветна градина формула, подобна на вискозен гел. Лека, стапяща се до вода, тя се усеща много освежаващо, леко и ефирно върху лицето, моментално изглаждайки и хидратирайки. Формулиран с вода от червена камелия, вместо с обикновена вода, Red Camellia Revitalizing Serum мощно хидратира и изпълва с влага кожата, напомпвайки я като за конкурс за красота! Тя се усеща плътна, повдигната, сочна като узрял гроздов плод: сякаш ще се пръсне! Масло от семена на кафе мощно енергизира, екстракт от червена камелия се бори срещу първите признаци на стареене, хиалуронова киселина привлича влагата и изпълва, естествени дрожди (получени от микробиота на камелия) имат балансиращ кожата ефект, аденозин избстря тена, водорасли "захранват", а тетрапептид-7 (мощен пептид, съставен от аминокиселини) има анти-ейдж ефект. 

Red Camellia Revitalizing Serum е идеален за всеки, който търси мощна хидратация, която идва с изпълващ ефект, но в лека формула, която не тежи, не лепне и се изпива от кожата.
Освежаващият ефект от кафето, използвано във формулата, е видим, тонизирайки повяхналата кожа и правейки я по-жизнена, а пробиотичният ефект на дрождите осигурява балансиращ ефект, който при мен се изразява и в туширане на появяват на пъпчици. 
Ако кожата ви има нужда от влага, енергия и баланс - Red Camellia Revitalizing Serum е за вас.


 Red Camellia Revitalizing Cream.е основната грижа в линията, представлявайки благоуханен и комфортен като пашкул противобръчков крем, който обгръща кожата и я награждава със своята луксозна "прегръдка". 

Богат, пищен и подхранващ, той тушира сухотата, хидратира и дарява  с плътна грижа, която на лицето изглежда... почти матово. Да! Изключително интересно се усеща, тъй като формулата му се топи като масло, което подхранва, насища и се чувство богато, без да изглежда така. Порите са свити, комплексът е освежен, кожата хидратирана и мека, чувства се еластична и изгладена, а сухотата е туширана. Глобална грижа, която просто кара лицето да изглежда перфектно! 

"Тайната" на този крем е в наличието на масло от червена камелия, даряващо с божествена красота и най-взискателните кожи. То подхванва, има анти-ейдж ефект и е богато на протокатехуева киселина. Противостареещ ефект в крема носят и соев екстракт, висока концентрация на вит. Е, червено водорасло и чист растителен екстракт от камелия. 
Както и при серума, основата на крема е вода от камелия, но пухкавата му текстура се дължи на масло от карите, което дълбоко подхранва, но се усеща леко и пухкаво. Масло от семена  кафе, тетрапептид, хиалуронова киселина, аденозин и дрожди във формулата на крема също правят препратка към серума. 

Кремът идва в стъклена опаковка, в която има сменяем рефил - щом свършите с една опаковка, не е нужно да купувате нова, а само рефил. Това от гледна точка на грижата за околната среда и пестенето на ресурси е чудесно, но в случая на N°1 de Chanel отключва у мен единственият минус и повод за недоволство, което имам, що се касае до линията - цената на рефила не е икономически съобразна (т.е. висока е и няма съществена разлика с основния продукт).


N°1 de Chanel за мен без капка съмнение е най-доброто в грижата за кожата, което Chanel са пускали НЯКОГА! Знам, силни думи, но всеки, който ме познава и следи знае, че аз такива използвам премерено - в случая и чакането, и инвестицията от моя страна в продуктите от линията си струваше, карайки ме да искам още. 

Силата на N°1 de Chanel за мен е в това, че тя действа глобално за красива и млада кожа: тя третира първите признаци на стареене, отпускането, загубата на еластично, омекотява вида на разширените порите, балансира (вкл. при мен да не ми излизат досадни пъпчици периодично), хидратира, подхранва, държи далеч от сухотата, освежава, изпълва, стяга, прави тена равномерен... кажете ми нещо, което не прави?!

За мен, N°1 de Chanel напомня на една от най-добрите skincare линии, които историята на козметичния свят познава в моите очи: Ibuki на Shiseido, която правеше възможно всеки от нас да има кожа като на гейша. Тази линия вероятно отдавна е забравена от комерсиалния потребител, бюти редактор или бюти инсайдър, защото вече не се предлага, но не и от моето сърце и от онези ценители, които се бяхме докоснали до магията й: е, точно така действа и N°1 de Chanel, само че на n-та степен. Да, казах го! Но това са фактите... за мен N°1 de Chanel е едно от най-силните лансирания последните години в грижата за кожата и плод наистина на труд, който прави възможно кожата ми да е в перфектно състояние.Не мога да повярвам, че това лансиране с този ефект идва от Chanel, но пък това е пример какво може да постигне един бранд, когато инвестира ресурси и знание в това, коеот прави, а не разчита само на име. Поздравление, Chanel - N°1 de Chanel за моята кожа наистина е номер 1!


Ще откриете N°1 de Chanel у нас в Pretty Shop в София, Пловдив и Варнаа, като можете да поръчате и по телефон. 

Red Camellia Revitalizing Serum се предлага в две разфасовки (30 мл. - 205 лв. / 50 мл.  285 лв.), а Red Camellia Revitalizing Cream като основен продукт (50 мл. / 198 лв.) и като рефил (178 лв.) . 
От гамата пробвах и околоочният крем Revitalizing Eye Cream (15 мл. / 139 лв.), който ще е следващата ми покупка, тъй като много ми допадна! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар