>

неделя, 25 септември 2016 г.

This Is Him! / Zadig & Voltaire*

Здравейте,

няма как да не сте забелязали - блог и интернет пространството е залято от най-горещата новина - ароматите на Zadig & Voltaire, лансирани в началото на месеца. Аз вече ви споделих снимки от представянето им, информация за ароматите. най-интересното и важното около бранда и какво стои като идея зад двата аромата - This Is Her! и This Is Him!.


Днес е време да отделя подобаващо внимание на This Is Him! - ароматен хит, който покорява и мъже, и жени!


Идва в стъклена, "счупена" бутилка с ръбове - арт и рок. Черна визия и черен аромат - в унисон с блога ми. Бих го определил като кожен, дървесно-ориенталски аромат.
В композицията му са забъркани няколко съставки, които ако ме четете знаете, че обожавам. Връхните нотки са поверени на горчив грейпфрут и черен пипер. Пиперът се усеща изключително интензивно на моята кожа, а като ароматна нотка той е един от фаворитите ми, заедно със сърцевината на This Is Him! - тамян.
Остър, но мек и много интензивен, силен и наситен - така бих могъл да го опиша. Тамянът е изключителна нотка, която обожавам в правилната композиция. Тук от бранда са надминали себе си и ме изненадаха много приятно. Усещам тамяна през цялото време и изключително интензивно. Добавената ванилия го омекотява и прави толкова мек и носим, дори в по-топло дни. Определено за мен This Is Him! е аромат за по-студено време и се лансира в началото именно на такъв сезон. Но много приятно и комфортно  е омекотена остротата му, което го държи на дистанция от "онези" ароматни композиции, от които може да те заболи глава или да те задуши. Въпреки това остава силен, интензивен и уникален като почерк - стилен  и различен аромат.


Изключително траен е на моята кожа, но виждам, че това е масово мнение и не е само при мен. Усещам го над 10 часа все така интензивно и само с две/три пръскания сутрин - казва го човек, чиято кожа изпива всичко и аромати почти не се задържат. Хубавото е, че аз също го усещам през това време - не избледнява, остава силен и носа ми, който за минути привиква към ароматите типично, продължава да го усеща и локализира през целия ден. Трайността определено беше най-голямата ми изненада
Най-хубавото идва на финала - в края на деня и на следващия ден, особено ако сте напръскали на дреха, усещате базовата нотка и подпис на бранда - сандалово дърво. Аз долавям и леко пипера, което за връхна нотка е необичайно, но прави топлото усещане от сандала  още по-приятно.


"Black. Powerful. The gentleman rocker with a leather-hard spirit." - ако мотото на аромата е "rock yourself", то идеята зад This Is Him! е изцяло изпълнена и пресъздадена.
Определено ще имам нов ароматен почерк и занапред и това ще е аромат, без който няма да оставам. Ако се докоснете до него - ще разберете защо!

Цената на This Is Him! е 105 лв. за 50 мл. и  141 лв. за 100 мл. Мъжкият е с по-ниска цена от дамския, има го наличен и като комплект. Може да откриете бранда и двата аромата в избрани обекти в София и в страната.
София - notos galleries, Pretty Shop,  Sephora и бутиците Scandal и Lero
В страната отново в избрани бутици:
Отново в Pretty Shop (Пловдив и Варна), Adel (Велико Търново), Feerie (Стара Загора) и Paradox (Бургас),


Няма коментари:

Публикуване на коментар