>

неделя, 29 май 2016 г.

Mizon Snail Repair Intensive Ampoule

Здравейте!

Наскоро ви показах снимка с цялостната ми рутина за грижата за лицето. В снимката беше включен и продукта, за който ще ви споделя днес -  Snail Repair Intensive Ampoule на корейската марка Мизон.


Ако сте фенове на корейските неща, пък дори й да не сте, със сигурнсот сте чували за марката и прословутите им продукти с охлюви. Всъщнот, Мизон предлагат наистина богата гама от продукти и лично аз съм им фен. За съжаление, бранда не се предлага в България, но имат официален профил в Ebay (по-долу има линк).

Какво по-специално в този продукт? Това е т.н. наречената в Кореа "ампула", която е допълнителна грижа, срещаща се само там. Казват се така, защото се отнасят до ампулите в аптеките, които са за инжектиране - затова винаги идват в малки, стъклени шишенца с пипетки. В случая, те се ползват като буустъри за кожа.  Препоръчва се ампулите да се ползват внимателно, по-малко и най-добре - само при кризисни ситуации за кожата (аз си ги ползвам всекидневно). Те са като шот, зареден само с чисти, активни съставки, който действа моментално върху кожата. Няма никакви допълнителни съставки, дори вода - само чистите, активни съставки.
Кога се използват? Това е малко по-сложен въпрос.
Тя е допълнителна грижа като се слага веднага след почистване (преди тоника) или между тоника и серума.  Зависи според конкретния продукт. Лично аз предпочитам да слагам след тоника, преди да нанеса серума си, а и на тази пише да се ползва така.


Ампулата на Мизон е 80% концентрат от слуз от охлюви (няма пострадали охлюви при производството!) и хиалуронова киселина. Добавени са още аденозин, няколко пептида, витамини и екстракти (от нар, какао, дрян, лотос и трилистен коптис ).

Когато го купувах, ми се искаше да взема този с 50% хиалуронова киселина, но не беше наличен и взех този, който е с 80% охлювен екстракт. Слузта от охлюви има силно анти-ейдж действие и  работи най-вече против белези (особено от акне,  като предодвратява появата му).
Богата е на минерали, витамини, киселини и има заздравяващо действие (дори регенерира тъканите). Хипократ я е използвал в мехлеми против бръчки, а показателно е, че тя е много близка до състав с нашата кожа. Точно поради последната причина, съдържащите се вещества в нея по-лесно и сигурно биват усвоени от нашата кожа, заради идентичността с човешката кожа.


Идва в много малко и удобно стъклено шишенце, както вече споделих за ампулите. Гърлото на бутилката е стеснено и направено така, че изваждайки пипетката да не се разтича и да обира количеството по нея.
Консистенцията още щом четох описанието му в сайта знаех, че ще е... лепкава. Наподобява гелообразна, гъста, точеща се слуз. Няма аромат.
Притеснения ми беше да не се чувства така й на лицето. При употреба, аз ползвам количеството, което една пипетка изкарва - за лицето и шията. На някой може да му се струва много, но ампулите са с такава формула, че те нямат нищо допълнително, с което да натоварят кожата. Те са чисти активни съставки и кожата буквално ги изпива. Така е й с този - независимо колко нанеса (препоръчително е няколко капки), кожата ми го изпива и не се усеща - сякаш сте ползвали тонер. Заради по-слузестата формула, марката препоръчва да се нанася с потупване, но аз втривам в дланите и разнасям върху лицето и шията.


Няма хидратиращо действие, ако това се чудите. Приемете, че слагате още един тоник, но много по-концентриран - това си е просто допълнителна грижа. Въпреки това омекотява кожата, но не разчитайте на него самостоятелно.

С какво ми помага?
Зарежда кожата ми допълнително всеки ден с арсенал от полезни вещества за нея. Помага й да е здрава, поддържа я такава и при най-малкото възпаление, грижи се тя бързо да се възстанови. След бръснене бързо може да се забележи действието й върху увредените участъци. Иначе самата кожа става в дългосрочен план по-еластична и стегната. Мъжката кожа по принцип е по-мазна и отпусната - при мен, ампулата даде повдигащ ефект, тъй като имам проблема с отпуснатата кожа, макар възрастта ми.
Белези и акне - ако имате белези, определено работи успешно, изсветлява кожата и дори работи при пигментни петна. В дългосрочен план задравява кожата и регенерира тъканите (при охлювите дори слузта възстановява черупката им при счупване).
Що се отнася до ефектът против пъпки - не виждам такъв и според мен не го очаквайте. Пъпки ми излизат най-вече след бръснене и в тази зона - не съм забелязал да са спрели да излизат или да минават по-бързо.

За мен е важно най-вече кожата ми е да е здрава, а този продукт ми помага с това. Съставът, който е само от активни съставки, както й допълнителните  ползи, които дава, са важни и смятам си заслужават. Голям плюс е й анти-ейдж действието, което се забелязва и е чудесна превенция. Ако страдате от бръчки, със сигурност ще намерите ползи - всички знаем за ефектите на слузта от охлюви.
Цената на 30 мл. е около 20 долара, а това е единственият официален търговец на Мизон в Ebay. Марката има много ментета в мрежата, затова ви препоръчвам да се доверявате само на официални вносители/доставчици - не пазарувайте от други търговци и сайтове, с които Мизон не работят и не са написали в сайта си.

1 коментар: