>

събота, 14 май 2016 г.

L'Oreal Professionnel Homme Cool Clear / Anti-Dandruff Shampoo

Здравейте!

Днес ще ви покажа едно от "последните"ми попълнения в грижата за косата, която буквално се стопи. В преден пост ви споделих, че драстично скъсих косата си, но след като започнах, нямах спирка и в един момент се оказах с мисля го водят 1 номер - 3 мм. дължина.
Случайност или не, по същото време ми се появи проблем - скалпа ми стана чувствителен, започна да се бели и да се образува пърхот. Трябваше ми нещо наистина ефикасно и бързо действащо, което да реши проблема. Така наминах през близкия салон и си взех "Cool Clear" шампоана против пърхот от професионалната мъжка линия на Лореал.


Какво обещава? Ефективен още след първото измиване, подходящ за ежедневна употреба, даващ охлаждащо усещане и дълготрайни резултати. В предвид невисоката му цена му дадох шанс и... се оказа правилно решение!

Шампоанът идва в 250 мл. опаковка, удобна и издължена, подходяща дори за път. Самата консистенция е приятна, не е лигава или разтичаща се, по-скоро леко кремообразна. Бледо зелена на цвят, което според мен е супер готино (обожавам ментови неща!. Прави богата и плътна пяна, нужно е малко количество.


Що се отнася до измиването, справя се наистина добре - кожата на главата след миене може да се почуства как диша. Има охлаждащо усещане, даващо този ефект на дишане. Много приятно, повече от освежаващо, както за сутрешен душ, така и след дълъг ден. За мен е много важно да може да се ползва ежедневно, а този определено не е агресивен, за страхотното измиващо чувство, което дава. Дали пресушава - не. Измива до скърцане, но без кожата на главата да е премита или косъма да остане сух. Можете спокойно да прекарате пръсти през косата, а тя се чувства мека, здрава и гладка (и дори една идея жилава) - точно като на рекламите.
Има много лек, приятен аромат на чаено дърво - мъжки и освежаващ. В състава си включва освен масло от чаено дърво, също й ментол, салицилова киселина и активната съставка - цинк, който се бори срещу пърхота (заедно с магнезиев дериват). Говорейки за пърхот, нека споменем най-важното:
Наистина имаше ефект още след първото измиване, но главно облекчавайки сърбежа - това охлаждащо чувство е просто като спасение срещу него. Самият пърхот намаляваше малко по-малко с всяко следващо измиване, самият скалп спря да се бели, а след точно 3 седмици при мен вече го нямаше. Оттогава са минали повече от 3 месеца и пърхота не се е върнал. В момента го ползвам  веднъж-два пъти в седмицата като по-дълбоко почистващо средство или в ужасните жеги, защото действа много освежаващо и охлаждащо след  цял ден под слънцето. При мен даде моментални резултати, но дължа да кажа, че аз по принцип не страдам от проблема - овладя и реши състоянието ми бързо, ефективно и за няколко седмици (което говори, че успя да предодврати усложняване, тъй като пърхота най-малкото е дерматологичен проблем, който дори изисква лечения).

Останах повече от доволен, тъй като шампоана при мен даде трайни ефекти, решавайки проблема ми и изпълнявайки това, което е написано. Приятното усещане след миене, активните съставки и ниската цена (12-14 лв.) са само част плюсовете, които бих могъл да отбележа. Ако страдате от проблема, определено препоръчвам да му хвърлите едно око.

Няма коментари:

Публикуване на коментар