>

неделя, 12 ноември 2017 г.

Sisley Paris Black Rose Precious Face Oil*

Здравейте,

Масла за лице? Да или не?  Този спор от доста време водя със Снежана, която им е върл фен, а аз - на противоположната позиция на база предишен опит. С нея така и не заставаме на една позиция по тази тема, но нали знаете - винаги има изключения. Тематично днешният пост ще поразклати тезата ми по горната тема, но само поради една причина. Няма да ви разкажа просто за масло/олио за лице. Ще ви разкажа за най-доброто такова, спрямо личния ми опит и наблюденията на пазара.

Спомняте си, че ви бях потопил в атмосферата на представянето на Black Rose Skin Infusion Cream, нали? Франсоаз Каден от марката, която беше специален гост, е виновничката да открия това масло. Всъщност, тя буквално реши вместо мен, че трябва да го имам.
Обясних, че не ползвам олиа и не харесвам такъв тип продукти. Тя ми каза - "Нашето не е като другите" и по дяволите, така е!
След като й разказах за кожата си и тя я видя отблизо, за нея нямаше и капка съмнение, че това олио е за мен и няколко дни по-късно, то беше в ръцете ми.
Днес ще ви разкажа за едно бижу - скъпоценното олио за лице с черна роза на Сисли.


Какво му е специалното? Ами, за да са продадени над 500,000 бройки от лансирането му през 2014 г., то има причина за това:

Олиото с черна роза е предназначено за подхранване на кожата и e със силно противостареещо действие. То е първото сухо олио, представяно от марката някога и предлага цяло преживяване със себе си. Създадено е специално за много суха и/или зряла кожа, като покрива специфичните й нужди, балансирайки нивата на липиди, които са дефицитни. Плътност, сияние, повдигнат тонус, равномерен тен и дори изгладени бръчки - това са само част от обещанията му.

За олиото разбрах преди години първо от една моя Ютуб любимка - Мишел, която следя с интерес. Тя не е комерсиализирана, като е професионалист в сферата и канала й ще е интересен за дами в по-напреднала възраст. Често се доверявам на съветите й и много я харесвам!
Твърдението на Франсоаз, че е точно за мен, се оказа правилно, макар дори аз да бях скептичен. Това олио и по-скоро усещането от него е много различно от всички, които съм пробвал. Самото олио е чувстване и преживяване, както казах.

Идва в обла, стъклена опаковка с пипетка. Масивна и луксозна опаковка, но в случая няма изненади - говорим за Сисли. Олиото е безцветно, гъсто и приятно ухаещо. Има уханието, което цялата линия съдържа - етерично ухание на роза, с леки нотки на здравец и магнолия.
Определено е сухо, попива и не остава филм на пръв поглед. Върху кожата обаче, то образува невероятен воал. Не знам как да го опиша, не знам. Усещам как горният слой на кожата ми се превръща като в коприна  - сякаш маслото прониква и кожата се храни с него. Такова е усещането - сякаш то е храна за нея. Тя е подхранена на n-та степен, мека, чувства се еластична и повдигната. Не можете да отлепите ръцете си от нея, постоянно искате да я пипате!


Ако имате много суха кожа, това олио прави чудеса - сухотата просто бива "смазана" - буквално и преносно. Самото олио прави така, че да омекоти горния слой до степен, че да се зачудите тази кожа ваша ли е. Казвам го от личен опит, когато в началото на есента кожата ми беше груба като шкурка, поради лош избор на средства за бръснене, това олио ме спаси!

Повечето олиа не попиват и просто остават на повърхността. Това, както казах,е като храна - кожата сякаш го изяжда, попива почти моментално. Да, то е сухо и на пръв поглед не се забелязва, но на пипане, може да усетите невероятното подхранване, което чувство не изчезва през целия ден/нощ.
А самото олио... разнасяйки го, богатото и луксозното усещане, което дава, ви пренася сякаш в спа салон в центъра на Париж. Ух... да се върнем в реалността.  Както казах - самото сухо олио носи преживяване.


Цялата работа на това олио се свежда до едно - съставките му. Противно на очакванията, то не е чисто масло от  черна роза, както подсказва името. Ефектът на олиото се дължи на това, че то съдържа само чисти активни съставки - микс от силно ефективни и ценни масла.
Масло от слива, масло от камелина,  масло от българска роза, масло от авокадо, масло от жожоба и соево масло са ключовата база.. Черната роза е под формата на чист растителен екстракт, а компания й правят екстракт от кафяви водорасли и вит. Е.
Сухото олио е силен противостарееш микс с мощно подхранващи съставки, които го правят идеален за суха и зряла кожа, както казах.
Богато е на мастни киселини, омега 3 и омега 6, антиоксиданти, микроелементи и хранителни вещества.

Доставя силно plump усещане, повдига, прави кожата кадифено мека, подхранва в дълбочина и кара да почуствате лицето си обгрижено на макс, поддържайки тена уеднаквен. Обичам да го ползвам както сутрин, така и вечер. То се нанася след тоника, но преди обичайната грижа. Не я замества - олиото е само допълнение!
Предпочитах употребата му вечер през лятото, тъй като в тази част от денонощието, кожата може най-добре да усвои полезните вещества от продукта.
В настоящия сезон започнах да го ползвам и сутрин преди серума. Защитата, която то доставя, е точно тази, от която имам нужда през идния, зимен сезон. То е толкова силно подхранващо средство, че студовете тази зима няма да уплашат кожата ми, защото тя ще е предпазена през деня! Вечер пък прави кожата готова за следващия напрегнат ден, насищайки я с магията си.
От марката препоръчват употребата на 3-7 капки. Количеството, което ми е нужно за едно нанасяне върху лицето и шията, се равнява на три-четири капчици. Достатъчно икономично е in general.
Както и Мишел, така и аз, препоръчвам да не смесвате с други продукти - най-добре работи само и такава е идеята му! Ще кажа пак - Black Rose Precious Face Oil не е обикновено олио за лице! То е на едно следващо ниво - и като формула, и като усещане, и като ефект...


Хранителното сухо олио с черна роза  ще намерите в Дъглас/Бюти зон, като цената му за 25 мл. е 349 лв.

Няма коментари:

Публикуване на коментар