>

четвъртък, 19 октомври 2017 г.

Здраве Бебе / Измивен гел за коса и тяло & Хидратиращо мляко за тяло

Здравейте,

Днес продължавам с втория пост в седмицата, посветена нa бебешките продукти, които се отразяват добре на мен и екземата ми.

Днес ще ви покажа една още по-достъпна опция на двата любими продукта, които ви показах на Биодерма преди няколко дни. Ще ви разкажа за измивния гел и хидратиращото мляко за тяло на "Здраве Бебе" - бебешката линия на "Здраве".


Почистващия гел и млякото идват в сходни опаковки с помпичка. Същите са като тези на любимите ми продукти от тяхната Дерматопик линия за атопичен дерматит, които и до ден днешен държа винаги в наличност, защото са просто невероятни! Вече съм ви разказвал за тях (клик).
Трябва и да кажа колко са сладурски опаковките - бебешките неща са със страшно сладки картинки!


Измивният продукт е с консистенция на гъст, жълтеникав гел, който се разпенва повече от добре. Създава обилна и пухкава пяна, с която да измиете тялото и косата, а както правя и аз - и лицето. Толкова е нежен, че да - ползвам го и за лицето под душа.

Измивните му свойства са чудесни и оставя кожата чиста, мека и без неприятен филм. Няма хидратиращ ефект, но и не изсушава.
Най-голямата ми изненада беше колко добре се отрази на косата и скалпа ми - обикнах го! Косата става бебешки мека, пухкава и гладка. Не ми дразни скалпа, не ми образува пърхот и изобщо този гел си го ползвам от главата до петите. Много нежен и приятен, в същото време измивайки перфектно кожата!

Съдържа екстракти от лайка и смрадлика, както и успокояващ Д-пантенол. Ухае ми на зелена ябълка - типично детски аромат, на който ухаеха желирани бонбони от детството ми.
Ако кожата ми е раздразнена не успява да я успокои, по-скоро го ползвам в периоди без активна екзема като добро почистващо средство. Една опаковка (малка) ми стига за по-малко от месец употреба, като е идеален за по-топлите месеци.


Хидратиращото мляко има плътна текстура, която се разнася лесно и хидратира в дълбочина. Не е прекалено мазно, но не и прекалено леко - наистина силен подхранващ и хидратиращ ефект. Оставя кожата мека и гладка, с воал от вече споменатия аромат. Попива сравнително бързо и не е нужно изчакване да попие.

Съдържа зехтин, млечна киселина, пантенол, уреа и алантоин. Като плюс мога да отчета наличието на успокояващи съставки и доста по-активен състав от този на млякото на Биодерма.

Определено харесвам много повече "Дерматопик" емулсията. Млякото е хубаво, но не е продукт, който да те шашне или без който не мога - приятна ежедневна грижа е. Подходящо е за нормално към суха кожа и за хора, които предпочитат лека консистенция със стабилен подхранващ/хидатиращ ефект. Израходих една опаковка, но предпочитам споменатата емулсия и предпочитам да подновявам нея.


Текстурите на измивния гел и млякото за тяло
И двата продукта се предлагат в два размера - 250 мл.  и 400 мл. Цените на първите са около 4 лв., а на големите - около 6 лв. Измивният гел определено излиза по-икономично да вземете в голяма туба, защото ако го ползвате като мен директно върху кожата, а и както шампоан, свършва бързо..
И двата продукта предпочитам в спокойни фази, защото вече знаете, че нищо не може да измести любимите ми спасители при остри фази на екземата, които се доказаха и ми помагат!
Определено обаче от българските производители, предлагащи бебешка грижа, нещата на "Здраве Бебе" се откроиха при мен и спокойно мога да ги препоръчам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар