>

вторник, 1 ноември 2016 г.

Shiseido Ever Bloom* / EDT - 2016

Здравейте,

От Шисейдо България отправиха предизвикателство към мен, което ме амбицира в рамките на месец всяка седмица да публикувам парфюмни ревюта, но за дамски аромати. Случаят всъщност бе породен от лансирането на ЕДТ версията на последния им аромат – Ever Bloom. Той (ЕДП) се появи през септември на миналата година, а точно година по-късно се появи и ЕДТ версията.


Идва в по-различна и по-розова, а не толкова лилава стъклена опаковка. Излъчва женственост, невинност и нежност. Розовото е някак ледено, в комбинация с бяло - получава се сякаш замръзнал захарен памук, благодарение на матовото стъкло. Това не е случайно, тъй като моята асоциация с аромата е именно.. ледено розова. Изключително цветен, изключително girl-и, но изтънчен и елегантен. Преди да започна да го описвам трябва да кажа, че ароматните компоненти с ЕДП версията се разминават и това си е различен аромат.

Започва изключително приятно и флорално – сякаш се потапяте в градина от виолетки. Разцъфва и портокалов цвят, който събужда бриз от свежест. Ярка циклама е още по-розова и стилна . Запазената марка - божур, е като пролетен ветрец за сетивата, но допълнен от изтънчена нотка османтус, който носи екзотичен заряд. Божурът е най-основното в пирамидата и нотката му не утихва през деня (заедно с виолетките).
Дори пирамидата на този аромат е нестандартна. Авторът разграничава композицията му на две части – Radiance (вече изброените нотки) и Presence…
Името му абсолютно отговаря на съставките и усещането, което той оставя - Ever Bloom.

Едно от интересните неща, които този аромат „прави“ върху моята кожа е, че го прави леко бонбонен – не в сладък вид, напротив. Имам в предвид точно онзи розов и момичешки заряд.
Трайността за тоалетна вода върху моята изпиваща аромати кожа е повече от добра.


Много ярко усещам гарденията, която в комбинация с портокалови цветчета и виолетки създава истинска ароматна бомба. Виолетките и цветчетата остават до края върху моята кожа и са истинско съвършенство - много леки, много свежи и момичешки. Обират от флоралните нотки на божура и го правят по-сладък,.Сияен, невинен, цветен и елегантен - това е посланието на аромата върху моята кожа. 

Изтънчеността му идва от мускусния финал (като аз си усещам мускуса през цялото време). Не какъв да е, а бял мускус – много дамски, елегантен, чувствен и мистериозен. От розовото началото на края на развитието му може да усетите зрялост и увереност.


От Шисейдо ме предизвикаха да кажа каква жена би го носилa, според мен – не съм човек, който обича да типизира, но с този аромат намерих отговора бързо. Асоциацията ми беше с уверена жена, която не се страхува да покаже момичешкото в себе си и умее едновременно с това да показва изтънченост и финес. Това е тоалетна вода, която с няколко пръскания ти слага „розови очила“ – света става по-розов и приятен, дори да е в най-мрачния и потискащ ден.
Прекрасен дневен аромат – според мен е подходящ за ежедневието, защото самия той носи позитивна и оптимистична нотка. Елегантен и чист, за мен е превъзходен както за млади дами, така и за такива с младежки дух. Добавя изключителна елегантност и класа към ежедневието ви, под шапката на невинни  флорални и розови въздушни акорди. Определено символизира женственост и е идеален избор при подарък, за мен е лесно харесваем и нямаше човек (мъж или жена) около мен, който да не го хареса.

Предлага се в 3 разфасовки - 30, 50 и 90 мл. Цените, както следва по ред, са 97 лв., 137 лв. и 176 лв. На снимките си личи какво количество съм изразходил за няколко седмици - наистина аромата е пристрастяващ и искаш още и още! Препоръчвам го с две ръце! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар