>

събота, 30 януари 2016 г.

Lush "Whoosh" Shower Jelly

Здравейте!

Днес отново е време за любимата ми тема - желета за баня! Мммм...
Този път ще ви покажа първото желе, което ползвах на Лъш, а именно "Whoosh".


Идва в стандартната опаковка, като е в ярък син цвят. Ухае на цитруси с морски привкус, много освежаващ аромат, който марката е направила специално, за да ви събуди. Ако пък имате някакви лоши мисли, главоболие или не сте в добро настроение, марката е вложила и специални екстракти, които да решат и този проблем. Ако пътувате или имате проблем с часовата зона, желето също ще помогне към приспособяването. То е за хората, които се чувстват извънземни на собствената си планета. Идеален е също при учене за изпити, умора след полет или тежък ден.


Измива прекрасна тялото и косата, както всички желета - пени се обилно, разнася се лесно и оставя кожата мека и много гладка, заради овлажняващия и желиращ агент в него.


Както вече ви казах, аз ползвам желетата директно върху тялото, като под течащата вода просто минавам с него, докато се образува хубава пяна. Има хора, които го режат на по-малки парчета (които са по-удобни) или нанасят с гъби, но аз предпочитам по предназначение. Определено е хлъзгаво, не случайно споменах, че ми беше първото желе - беше страшно гонене в банята. Пада, подскача, хвърчи по плочките... "идилия" (само си го представете...)! Смял съм се със сълзи в банята, докато го гоня... но така е първия път, когато нямаш опит с желетата. Отдавна съм им намерил цаката!
За да си направите изводите, вижте какво става, когато паднат... Определено си е забавно, ако гледаш от забавната страна на живота, де!


Ако сте фенове на освежаващите неща, може да сложите във фризер преди употреба... Усещането е великолепно!
За тялото ясно, но използвани за коса (тъй като те се използват от главата до петите), дава блясък на косата, като я прави мека и хидратирана.
Специално при това желе, накрая, когато остана около 1/3 от него, започна леко да се разпокъсва и става на парчета, затова и го доизразходих с гъба. Това ми е втора опаковка, тъй като имам още три желета в банята, от други видове, за които ще четете в блога.

Съдържа три вида цитрус - лимон, лайм и грейпфрут. Те действат почистващо и освежаващо на кожата, зареждайки я с обилна доза витамин С. Сокът и  маслото от грейпфрут пък действа добре, ако страдате от акне по тялото. Съдържа също масла от розмарин и от къдраво мушкато.
Основната съставка е медена вода, която допълнително ще се погрижи за кожата ви. .

"Whoosh" е най-емблематичното и всъщност най-достъпното като цена желе (9,90 лв.), което го прави идеално, ако все още не сте ползвали такова и ви е за първи път. Определено ви препоръчвам желетата, аз съм огромен фен, знаете, затова и ако искате да разнообразите преживяванията си под душа, пробвайте!

А ако се чудите как се прави, ето видео:


Няма коментари:

Публикуване на коментар