>

неделя, 29 ноември 2015 г.

Dsquared2 Wild

Здравейте!

Днес ще ви споделя за една моя страст - ароматите!
Въпреки любовта ми към тях, аз имам особен проблем с мъжките аромати - или ми идват прекалено тежки, или прекалено свежи/спортни. Да не говоря колко "обичам" да влязa в Лидъл, например, и да усетя от някой да се носи аромат на супер тежък парфюм, което и до ден днешен не разбирам как хората носят такива аромати ежедневно, при положение, че те не са създадени за това. Както и да е, по темата. В края на 201 4 година всъщност на пазара се появи най, ама най-любимият ми аромат, който някога съм носил и който буквално се превърна в един вид "моята запазена марка"/ароматен подпис. Това е Wild на Dsquared2.


Още при лансирането, опаковката ми направи силно впечатления - бутилката е "облечена" в кожа, доста хард , сурово изглеждаща, "впрегната". Цялата идея пресъздава суровостта,  свободата, необуздаността на мъжката природа.


Самият аромат мога да определя с една дума - хармония. Не е нито тежък, нито прекалено спортен. Абсолютно идеалната комбинация, а ароматът за моите сетива е великолепен - лек, има типични разпознаваеми нотки, но и такива, които не съм откривал в други аромати - индивидуален и пристрастяващ! Във всеки един аспект на думата го обожавам, идеалнен аромат по моите критерии. Също така не е типичният за Dsquared2, има разлики с предишните, лансирани от марката. Освен, че е дървесен, близо до природата, той е и градски - точно това беше таргета на марката, да съчетаe двете неща, за един свободен, див, но и чувствен аромат. Идеален е както за ежедневен аромат със своята свежест, така и за през нощта, заради леката си топлота. Символ е на свобода, скорост и гордост - за градския мъж. Няма сезон, няма време, накратко wearable е. "Clean, fresh, inoffensive". Чист е - наистина много чист и някак суров (в смисъл земен).

Ароматът е много трудно да бъде категоризиран, той самия е сложен, но да кажем, че е дървесно-земен, като както вече казах има доста интересни нокти, някои необичайни и доста запомнящи се. Не знам до колко е лесен за описване, защото е много специфичен.
Най-важната нотка може би е сантолината - не ви говори нищо, нали? Интересно е наличието на растителен кехлибар, който не е толкова сладък и богат на ванилов привкус, както обиковения. Опопонаксът или с други думи сладката смирна също е интересно допълнение в композицията. Съдържа още нео-лабданум, който е изключително специфичен и много труден за описване аромат, който не е на типичният лабданум.  Още от нотките са жълт кантарион, кипарис, смолисти нотки и нотки на хумус/почва - последното прави композицията приятно балансирана - свежа, но земна. Кипарисът дава отчетлива свежест, усеща се най-интензивно, а хумуса лек балсамест земен привкус.
Сами може да видите, че композицията е сложна, не е масовата, коeто прави още по-добър аромата, особено за мъжете, които не искат да са от масата. Въпреки това е някак mainstream, но не в масово значение. Аз лично не съм от феновете на спортните аромати, в които се редуват 3-4 нотки ( независимо марката и каква е цената на парфюма), и това е. Всеки ден  може да се разминете с мъж и съответно такъв аромат, което аз въобще не харесвам.

Като трайност, сами виждате, че е тоалетна вода - това е може би единственият минус. Не може да очаквате чудеса като трайност, да не говорим, че моята кожа изпива ароматите буквално. Въпреки това само напръскване сутрин и до края на деня усещам ефирният полъх, който Wild оставя, особено ако напръскам и по дрехите. Определено се разгръща и нотките му много деликатно, меко и приятно се преливат до една съвършена за моя вкус същност.

Предлага се в 30, 50 и 100 мл. Цената му е 104 лв./50 мл.
За съжаление не съм го виждал като комплект, иначе веднага бих го взел, тъй като има лосион за след бръснене, шампоан/душ-гел и деодорант.
 Не ви препоръчвам да купувате онлайн и от сайтове не само него, а въобще аромати, освен ако не са на големите вериги магазини /Дъглас, Бз, Дебенамс, бутици.../ или на самия бранд.

За мен този аромат трябва да се опита, а защо не и да се поноси? Сега е идеалното време за подаръци и ако искате да си подарите, определено му хвърлете едно око. За мен може да се носи от дами, напомня ми някои унисекс ухания, макар да е типично мъжки .
Жалко е, че не е от масово известните аромати (даже в Бюти Зон ме убеждаваха да не го взимам, имало по-добри), а за мен е един от най-добрите. Изключително специфичен, индивидуален, със свой подпис!


2 коментара:

  1. Прекрасно описание. Не познавам Wild, но ми се прииска да го пробвам. Ермес правят много хубави и интересни аромати, които са много далеч от масовите. Ако човек желае да избяга от тях, това е бранда. Но са доста специфични наистина и си трябва задължителна проба на кожа. Кели Калеш, Нилските и Средиземноморските градини, О де Мервей и други. Това са парфюми, с които няма как да остане незабелязан човек. Цените им са малко по-високи, но си струват.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено това е бранда в такива случаи, а цените им са оправдани отвсякъде... Но специално този си е masterpiece за мен - от опаковката до композицията! Пробвай го някой път

      Изтриване