>

петък, 3 март 2017 г.

Pick n Dazzle / March

Привет,

Казвам "Здравейте!" на вас и новия месец и се надявам той да е позитивен и слънчев! 
С новия месец идва и какво... сещате ли се? Разбира се, че месечната ми кутия Pick n Dazzle!


Този път ще пропусна какво представлява, с какво е различна и защо смятам, че си заслужава и я поръчвам, защото всичко това описах в предния ми пост по темата тук

Започвам директно със съдържанието, което получих за март месец!



1. Naobay почистваща пяна за лице / цена: 16£ (≈ 36 лв.)
2. Kueshi крем за ръце / цена: 4€  (≈ 8 лв.)
3. Mades Greetings шампоан за обем / цена: 125₴ (≈ 8 лв.)
4. Abellie сапун с мед, мляко и пчелно млечице / цена: 4€ (≈ 8 лв.)
5. Spa Energy душ-гел / цена: 5£ ≈ 11 лв. (в чуждестранните сайтове - продуктът е български и тук се продава за около 6-7 лв.) 
6. L'action маска за лице / цена: 2€ (≈ 4 лв).
7. Мостри / 5 бр.


Сумарна цена на продуктите в кутията: ≈75 лв.
Цена на кутията: 35 лв.


Втори месец с кутията и съм отново очарован! Започвам с впечатления от това, което получих:

Първото нещо, което ми прави впечатление е, че има 3 органик/натурални продукта. 

Пяната е нещото, което най-много ме радва в цялата кутия - последния месец си търся нов почистващ продукт и много се надявам да ми хареса! Опаковката е стилна, лека и с дървен мотив. На аромат и текстура е почти идентична с тази на Douglas, която обожавам. За ефект - първото ми впечатление е, че измива много добре и нежно.Не пресуши, но в същото време изми много добре. Усеща се малко маслено при нанасяне, а при допир с вода се пени още. 

Сапунът ухае чудесно - по-скоро на мляко, отколкото на мед. Свежо, чисто и приятно. Съставът е натурален и обогатен с мед, мляко и пчелно млечице. Заради дерматита в момента няма да го ползвам, но нямам търпение да го отворя.  Има "гравирана" пчеличка на него - колко сладко само! Вероятно любопитството ми ще надделее и ще го отворя за ръце.
Душ-гелът го чака подобна съдба - няма да го ползвам, но такъв продукт винаги има при кой да отиде. Само го подуших - ухае цитрусово и морско.

Шампоанът ми е супер любопитен, но няма да отварям (запечатан е), тъй като наскоро си купих нов, а аз хабя такъв тип продукт бавно.

Кремът за ръце на Kueshi има приятна текстура, която хидратира много добре и се усеща подхранващо. Има деликатен аромат (свеж,с прокрадваща се нотка сладък бадем), на базата е на сок от алое и е 75 мл. - има всички шансове да ми хареса!

Анти-стрес маската за лице е в еднократна опаковка. Всъщност е глинена маска, която е обогатена с етерични масла, които ще успокоят сетивата и ще донесат спа преживяване, докато кожата ви бива дълбоко почиствана. 

Ами... май е това?! За 35 лв. не просто си струва, ами си е супер инвестиция - и материално, и душевно. Голям кеф е разопаковането!
Ще се радвам и този месец да ми споделите какво мислите за съдържанието на моята кутия и какво ви допада или пък не?

2 коментара:

  1. Нещата на Kuaeshi до тук са доста добри и не знам дали няма да се наредят сред любимите ми марки ♥. Страхотна ти е кутията нямам търпение и моята да дойде.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И за мен марката е много приятно откритие... Очаквам да видя твоята кутия!

      Изтриване